Naujo produkto kūrimas kursinis darbas


Vadybos kursinis darbas.

Kauno technologijos universitetas vadybos katedra. Įmonių valdymo pagrindų darbo užduotis. S190b104 įmonių valdymo kursinis darbas valdymo objekto pavadinimas. Atrinktos verslo idėjos charakteristika esmė , naujumas. Naudos pirkėjui nustatymas. Žmogiškųjų išteklių poreikio skaičiavimas. Kainos ir pajamų nustatymas. Sąnaudų ir nenuostolingumo taško skaičiavimas. Produkto priėmimas. Simbolinis produkto pavaizdavimas ir pardavimo rėmimo priemonių numatymas. Darbo išvados. Užduotis išduota 2015. rugsėjo mėn. 5. Atlikimo terminas 2015. gruodžio mėn. 4. Dėstytojas doc. Audrius Taraškevičius. Verslo įdėjų generavimas ir rušiavimas. Žmogiškųjų išteklių poreikio skaičiavima. Darbuotojų poreikio skaičiavimas. Darbo vietų skaičių. Atsižvelgiant į darbo vietų skačių. Darbo užmokesčio ir priskaitymų socialiniam draudimui sąnaudų skaičiavimas. Vartotojų amžius. Vartotojų tipas. Vartotojų pajamos. Pridėtinės veiklos sąnaudos. Metinės rėmimo sąnaudos. Metinės gamybos sąnaudos. Stiprybės ir silpnybės. Galimybės ir grėsmės.


Pasitarę grupėje priėmėme daugumos sprendimą, kuris yra - pakraunamos šildomos tapkės, mes manome kad šis produktas pakeis įprastas šlepetes šaltu žiemos metu. Bus šis produktas sėkmingas ir tarp jaunimo ,ir tarp pagyvenusių žmonių.

Mūsų naujo produkto pasiūloma kaina pritrauktų daugumą tikslinių pirkėjų ir šie galėtų nesunkiai sumokėti už jas, nes įprastų šlepečių kaina panaši į išmanių šlepečių kainą.

Galime pasiūlyti tokį produktą, kuris neviršys nustatytų sąnaudų ir gausime pakankamą pelno maržą, kuri gali viršyti net 100% pelno.

Įgyventinti mūsų idėją trukto pradinių lėšų trūkumas, geopolitinė padėtis.

Pirkėjų potyriams įvertinti, užpildoma pirkėjų potyrių vertinimo matrica. Užpildžius šią matricą išryškėja naudingumo svertai – nauda pirkėjui. Produktas yra patogus tada, kai jį lengva įsigyti, naudoti, ir yra paprasta utilizuoti. Naudingos pirkėjui savybės šioje matricoje yra pažymėtos “+”ženklu.

Užpildėme potyrių ciklo pakopas ir nustatėme, kad produktas teikia visapusišką naudą vartotojui, norėdami sužinoti kokią poziciją rinkoje gali užimti mūsų produktas pasinaudojame – Bostono matrica.

Tai rinkos matrica, kuri turi du parametrus: rinkos augimą ir santykinę rinkos dalį, ir yra padalinta į keturis langelius, kurių kiekvienas rodo skirtingą produkto tipą.

Iš produkto užimančios pozicijos Bostono matricoje, galima spręsti ,kad konkurencijos galimybės rinkoje neaiškios, tačiau viskas gali keistis nuo investicijų dydžio.

Reikalingas darbininkų skaičius gali būti skaičiuojamas pagal šį metoda – darbo vietų skaičių. Vidutinis sąrašinis darbuotojų poreikis, atsižvelgiant į darbo vietų skačių, nustatoma tokia formule:

Čia: Dv – darbo vietų skaičius

p – darbo pamainų skaičiusKsąr – koeficientas atvyktiniam darbininkų skaičiui perskaičiuoti į sąrašinį.

Mūsų darbuotojai gali dirbti 240 dienų per metus, o leistini neatvykimai į darbą numatomi dėl atostogų, ligos ir kt. sudarys 40 dienų, tai šis koeficientas apskaičiuojamas :

Naudojant laikinę darbo užmokesčio formą, darbo užmokestis skaičiuojamas valindinį tarifinį atlyginimą, dauginant iš darbo valandų skaičiaus:

Rinkoje yra įvairiu siūlomų produktų, kurie gali teikti ta pačią naudą, bet gali skirtis kokybe, išvaizda ir turėti daug skirtingų ar papildomų funkcijų naudojimo. Mūsų gaminamos šildomos šlepetės skiriasi nuo kitų šildomų šlepečių ne tik išvaizda, bet naudojama tokia medžiaga kuri prisitaiko prie kiekvienos kojos skirtingai. Mūsų siūlomas produktas skirtas visiems vartotojas, tiek mažiems, tiek dideliems, todėl turi būti skirtingos išvaizdos, ir prieinamos kainos, kuri būtų pasiekiama ribota funkcijų gausa, integruotos tik reikalingiausios funkcijos. Todėl šiam produktui reikia rinktis strateginę kainą, maždaug kainų koridoriaus viduryje, kuri nebūtų per didelė ir būtų prieinama kiekvienam vartotojui.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2130 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 133 KB
  • Naujo produkto kūrimas kursinis darbas
    10 - 7 balsai (-ų)
Naujo produkto kūrimas kursinis darbas. (2016 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-kurimas-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:25