Naujo produkto kūrimas vadybos namų darbas


. Produkto kūrimas ir paleidimas į rinką.

Vadybos namų darbas. Naujo produkto kūrimo idėjų fazės. Išrinktos idėjos charakteristika. Naudos pirkėjui nustatymas. Kainos ir pajamų nustatymas. Sąnaudų ir nenuostolingumo taško skaičiavimas. Gamybos nenuostolingumo (lūžio) taško apskaičiavimas. Produkto priėmimas. Simbolinis produkto pavaizdavimas ir pardavimo rėmimo priemonių numatymas. Darbo išvados. Literatūra.


Pirmasis produkto kūrimo etapas pradedamas nuo turimų idėjų generavimo, tam buvo pasirinktas smegenų šturmo metodas. Buvo sugalvotos 5 idėjos, iš kurių buvo išsirinkta viena, kuri pasirodė pati geriausia, realiausia ir kuri yra naudinga daugeliui žmonių.

1.Šnipinėjimo įranga;

2.Šaldantys marškiniai vasarai;

3.LED marškinėliai

4.Savaime išsiplaunantis indai

5.Dantų šepetukas pats dozuojantis dantų pastą

Pasirinka idėja: LED marškinėliai, kurie pasirodė madingiausi šių dienų studentams ir ne tik. Manoma, kad šis kuriamas produktas bus sėkmingas ir paklausus.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2013 m.
  • 11 puslapių (2173 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 203 KB
  • Naujo produkto kūrimas vadybos namų darbas
    9 - 3 balsai (-ų)
Naujo produkto kūrimas vadybos namų darbas. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-kurimas-vadybos-namu-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:33