Naujo produkto kūrimas


Makroekonomikos veiksnių analizė prekei. Esminės naujovės naujos rinkos analizė. Produkto kūrimas ir paleidimas į rinką. Paskirstymo kanalo kurimas produktui. Naujo produkto k8rimas. Krepsiu rinka. Pagrindiniai produkto kurimas. Prekės kūrimas diplominis.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Makroekonomikos veiksnių analizė. Gmt įmonės marketingo makroaplinkos. Rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. Gmt įmonę įtakojantys segmentai ir jų analizė. Tikslinės rinkos segmentas. Tikslinės rinkos apimtis ir galima augimo tendencija. Gmt įmonės konkurentų analizė. Ssgg analizė. Prekės pozicionavimas rinkoje. Gmt pagrindinės savybės. Marketingo kompleksas. P elementai: prekė. Trys prekės lygmenys. Gmt prekės sprendimai (. ). Kokybės lygis. Asortimentas. Produkto savybė. Produkto garantijos. Kainų nustatymo metodai. Pagrindinės kainų strategijos. Gmt prekės sprendimai (. ). Prekių pasiskirstymo kanalai ir marketingo logistika. Paskirstymo kanalo samprata. Kanalo ilgis ir plotis. Paskirstymo kanalo parinkimas. Veiksniai turintys įtakos paskirstymo kanalo pasirinkimui. Prekybos tarpininkai. Marketingo verslo logistikos vieta verslo logistikoje. Gmt pasiskirstymo sprendimai. Vartotojų pasiskirstymas grafiškai. Prekę/paslaugą siūlysiančios įstaigos, parduotuvės. Pasiskirstymo būdas, užtikrinantis tinkamą prekių kiekį, tinkamu laiku, tinkamoje vietoje. Išsidėstymo parduotuvėje strategija. Logistikos sistema. Komunikavimo sprendimų praktinė studija. Reklama. Komunikacinė žinutė. Pardavimo skatinimas. Konkursai. Ryšiai su visuomene. Rėmimo elementai. Reklama. Lagamino su svarstyklėmis reklamos sprendimai. Gmt lauko reklama. Spaudos reklama. Išvados.


Šiuolaikinis žmogus yra nuolat skubantis ir keliaujantis žmogus. Jis domisi naujovėmis, visur ir visada siekia komforto. Šis žmogus yra reiklus ir kitiems. Suprasdami šiuolaikinio žmogaus norus ir siekius, GMT įmonėje kuriame inovatyvią prekę – kelioninį lagaminą su integruotomis svarstyklėmis, kuris palengvins keliavimo rūpesčius kiekvienam šiuolaikiniui žmogui. Mūsų sukurtas lagaminas yra absoliuti naujovė rinkoje, todėl GMT įmonė turi tiksliai apibrėžti ir išanalizuoti kuriamo produkto privalumus ir trūkumus, suprasti dabartinę lagaminų ir kelioninių krepšių rinką, ją išanalizuoti ir sugebėti į ją įvesti savo siūlomą prekę.

Darbe pateiksime detaliai išnagrinėtus rinkos aspektus, kurie yra ypač svarbūs naujai, į rinką ateinančiai prekei, tiksliai apibrėšime lagamino sudėtį (pliusai, minusai, kaina), kam jis bus skirtas, kur ir kaip jį gaminsime ir parduosime, sukursime reklamą ir planus, kaip išlikti rinkoje ateityje.

Naujo produkto kūrimas. (2013 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:11