Naujo produkto paleidimas į rinką skaidrės


Ekonomikos skaidrės. Mykolo romerio universitetas. Produkto aprašymas. Poreikio, kurį tenkina produktas aprašymas. Iliuzija. Tikslinė rinka. Numatomi pardavimo kanalai. Planuojamas pardavimų pasiskirstymas. Rėmimo, pardavimų skatinimo veiksmų tipas/laikotarpis. Planuojama produkto gyvavimo trukmė. Pagrindiniai konkurentai. Dėkoju už jūsų dėmesį.


Sukuriama geriausio sveiko maisto iliuzija. Maistas galės būti visuomet šalia ir bus puikus maisto užkandis bet kurio amžiaus žmogui. Taip pat maistą bus galima įsigyti visur ir derės prie mūsų vaišių užkandžių stalo. Tarp jų vyks konkurencija kas kurį produktą rinksis: ar sveiką bulvių traškutį be jokių cheminių pagardų, ar įprastus jau esamus nenatūralius traškučius. Dar bus kuriama iliuzija, kad jeigu kažkuris organizuos vakarėlį ar pirks vaikui bulvių traškučius, tai tik natūralius ir sveikus.

Mūsų tikslinė rinka yra visi žmonės. Didžiausias dėmesys bus teikiamas darželinio amžiaus vaikams, kadangi juos lengviausia paveikti, tėvai negali nustatyti kriterijų ir bando tenkinti visus vaiko norus, tad jeigu vaikas paprašys, sveiko produkto, būtent šių traškučių, pirkimas yra beveik garantuotas. Reikės įtikinti tėvus, jog traškučiai yra naudingi, sveiki ir reikalingi vaikų visavertei mitybai.

Taupau jūsų brangų laiką, nes norim išklausyti visus, todėl klausimams laiko kaip ir nebeliko.....

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (858 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 41 KB
  • Naujo produkto paleidimas į rinką skaidrės
    10 - 8 balsai (-ų)
Naujo produkto paleidimas į rinką skaidrės. (2015 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-paleidimas-i-rinka-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:06