Naujo produkto pateikimas į rinką


Marketingo kursinis darbas. Santrumpų sąrašas. Įvadas. Mūsų prekė. Rinkodaros strategijos parengimas. SSGG analizė. Bandomoji rinkodara. Tyrimas. Prekės įvedimas į rinką. Paskirstymo proceso dalyviai. Pardavimo skatinimo priemonės. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Pardavimo programos biudžetas. Pardavimo procesas. Pardavimo analizė. Rėmimas. Kaina. Reklamos tikslas. Reklamos kūrimas. Išvados. Santrauka anglų kalba. Literatūros sąrašas. Priedai.


Tyrino objektas. „Super žadintuvas 2013“.

Tyrimo tikslas. Nustatyti naujo produkto įvedimo į rinką galimybes.

Tyrimo metodai. Anketos apklausa, bandomoji rinkodara.

Darbo tikslas. Sužinoti „Super žadintuvo 2013“ naudingumą ir galimybes prekiauti juo.

Darbo uždaviniai:

1. Pristatyti mūsų prekę ir jos idėją.

2. Parengti rinkodaros strategiją.

3. Nustatyti tikslinę rinką

4. Išsiaiškinti galimus reklamavimo būdus.

5. Išanalizuoti prekės gamybos/pirkimo galimybių analizę.

Naujo produkto pateikimas į rinką. (2015 m. Sausio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-pateikimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:11