Naujo produkto rėmimas įvedant į rinką Uab „Teledema“


Verslo diplominis darbas. Santrauka. Summary. Įvadas. Naujų produktų kūrimo reikšmė ir įvedimo į rinką teoriniai sprendimai. Naujo produkto kūrimo reikšmė įmonėms. Naujos prekės ir paslaugos samprata. Naujos prekės įvedimo proceso, pagrindiniai etapai. Rėmimo strategijos teoriniai aspektai. Rėmimo komplekso taikymas įvedant naują prekę į rinką. Rėmimo komplekso struktūra. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Populiarinimas. Ryšiai su visuomene. Uab „teledema“ naujo produkto įvedimas į rinką. Įmonės charakteristika. UAB „Teledema“ produktai ir paslaugos. Planuojamas naujas produktas įmonėje. UAB „Teledema“ taikomos rėmimo priemonės. Reklama. Pardavimų rėmimas. Asmeninis pardavimas. Populiarinimas ir ryšiai su visuomene. Naujo produkto įvedimo į rinką tyrimas. Anketos sudarymas. Anketinės apklausos rezultatų analizė. Tyrimo rezultatų išvados. Rekomendacijos, siekiant sukurti efektyvų rėmimo priemonių kompleksą. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.


Baigiamojo darbo objektas: naujo produkto įvedimo į rinką rėmimas UAB „Teledema“ įmonėje, Visagino mieste.

Darbo tikslas, Išanalizuoti pasirinktos įmonės naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo modelį.

Uždaviniai: Atlikti mokslinių ir kitų šaltinių analizę, pateikti naujo produkto kūrimo ir įvedimo į rinką teorinius aspektus; aptarti naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo kompleksą pasirinktai įmonei. Atlikti mokslinių ir kitų šaltinių analizę, pateikti naujo produkto kūrimo ir įvedimo į rinką teorinius aspektus, rinkos tyrimą, kurio metu vartotojų apklausos pagalba išsiaiškinti vartotojų požiūrį į naują produktą bei produkto rėmimą ir pateikti rekomendacijas įmonei, sudarant rėmimo kompleksą, skirtą naujo produkto įvedimui į rinką.

  • Verslas Diplominiai darbai
  • 2014 m.
  • 86 puslapiai (20353 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo diplominiai darbai
  • Microsoft Word 5978 KB
  • Naujo produkto rėmimas įvedant į rinką Uab „Teledema“
    10 - 4 balsai (-ų)
Naujo produkto rėmimas įvedant į rinką Uab „Teledema“. (2014 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-remimas-ivedant-i-rinka-uab-teledema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:10