Naujo produkto sukurimas Sveiki bulvių traškučiai


Verslo verslo planas. Mykolo romerio universitetas produkto aprašymas. Poreikio kurį tenkina produktas aprašymas. Darbo objektas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Tikslinė rinka. Reklamos rūšis. Numatomi pardavimo kanalai. Skatinimas , nukreiptas į vartotojus. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Planuojamas pardavimų pasiskirstymas. Planuojama produkto gyvavimo trukmė. Pagrindiniai konkurentai. Stiprybės ir silpnybės. Galimybės ir grėsmės. Literatūra ir šaltiniai.


Darbo objektas: „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ sveikas maistas

Darbo tikslas: sužinoti apie sveiko maisto produkto teigiamas savybes

Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti maisto produktą. 2. Išskirti produkto pranašumą.

Pagrindinis pardavimo kanalas bus prekybos centrai, kuriuose bus galima įsigyti visų pakuočių dydžių „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“, kurie skirti būtent sveiko maisto skyriui. Taip pat turės savo el. puslapį/parduotuvė, su forumo galimybė bei registraciją. Čia suaugę žmonės, o kartais vaikai bei paaugliai, o kartais ir jų tėveliai, galės dalintis įspūdžiais, paragavę ir pajutę traškučių privalumus, įsitikinę, kad jie nesukelia jokio pašalinio poveikio, netgi galės valgyti ir vegetarai ir alergiški žmonės, ir vaikai, bei pajusti poveiki teigiamą sveiktai. Kadangi bus skelbiami konkursai, kurie skatins rinktis natūralų produktą „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“. El. parduotuvėje bus galimybė įsigyti rūbus, aksesuarus (marškinėliai, pakabukai, užrašų knygutės ir t.t.), taip pat per el. parduotuvę bus parduodama „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ atributika. Taip pat bus daromi konkursai ir prezentacijos darželiuose, kur bus ragaujami ir lyginami natūralūs ir cheminiai traškučiai, pristatymo gale bus galimybė laimėti „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ pakuotes sau ir draugams. Bus pasirinkta po 10 darželiu, mokyklų, mokyklų - darželių didžiausiuose Lietuvos miestuose, kur kiekviename darželyje bus išdalinta po 10 pakuočių „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“. Tokiu principų bus sukelta konkurencija, kiti vaikai užsinorės irgi šito produkto, kadangi tie vaikai kurie jau paskanaus, nuolatos norės pasigirti tėvams ir savo artimiesiems kad valgo sveikus produktus, nes tai dabar labai akcentuojama ugdymo įstaigose. „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ pakelius vaikai nešis į ugdymo įstaigas, valgys juos, skatindami, neadekvačiai, mėgautis ir kitus vaikus šiuo produktu. Visi žmonės anksčiau ar vėliau, taip pat įsigys mūsų produktą.

„Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ – sveikiausias iš traškučių. Tai mūsų šūkis, kuriuo bandysim įrodyt žmonėms, kad būtent šis produktas geriausias. Televizija bus mūsų pagrindinis reklamavimosi kanalas. Daugiausiai reklamos bus tuomet, kai per televiziją bus rodomi įvairūs vaikiški filmukai, t.y. dienos metu, kai vaikai grįžta iš mokyklos. Taip pat savo produktą susiesime su Mcdonald‘s rinkiniais. Perkant Mcdonald‘s rinkinį bus gaunama mūsų mažesnė pakuotė specialiai išleista reklamai. Tai darysime tik tam, kad plėsti produkto žinomumą. Dar reklamuosimės prekybos centruose, darysime pristatymus ir leisime paragauti ir pasimėgauti skoniu. Sieksime iškabint kuo daugiau reklamų stenduose prie mokyklų, darželių ir stotelėse.

Miltų apdorojimo medžiagos – pagerina išvaizdą.

Mūsų kuriamo produkto planuojami didžiausi pardavimų bumai yra vasaros sezonas. Per ta laikotarpį planuojame parduoti patį didžiausią kiekį savo turimo produkto. Priežastys būtų labai paprastos, produktas bus labai populiarus ir visi vaikai tikėsis jį gauti kaip užkandis likus namuose ar išvykus į išvykas, keliones ir t.t. ir tai turėtų būti masiški produkto vasaros sezonu pirkimas. O vasaros sezono padidėjusiu pardavimų prognozė tokia, nes tradiciškai, sėkmingai visi vasarą atostogauja, mažiau gamina maisto, o renkasi greitus ir lengvus užkandžius ypač vaikai.

Amerikiečiai noriai vartoja ciklamatus ir saldiklius. Jungtinėje karalystėje jų pardavinėti negalima, nors jokių konkrečių įrodymų prieš juos nėra. Šiaurės Amerikoje manoma priešingai: vėžį sukelia Europoje populiarus sacharinas. Daugumoje šalių vartojamas nekaloringas saldiklis aspartamas laikomas nekenksmingu, nes, kaip manoma, jis nepatenka į kraują (nors ir valgomas).

Pirkėjai turėtų atidžiau skaityti maisto produktų etiketes rinkdamiesi produktą, kadangi paklausa lemia pasiūlą.

„Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ bus naujovė, o vaikai mėgsta tai kas nauja, todėl produktą kaip naujovę bandysime išlaikyti kuo ilgiau. Kad tai padaryti, įvedimo stadijoje į rinką pateks tik mažo išpakavimo „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“, o paskui kas 3 savaitės rinką papildys naujos pakuotės. Tokai strategiją pasirinkome, kadangi produktas valgomas, todėl vaikams, kurių draugai jau bus ragavę, gali pritraukti motyvacijos pirkti šiuos traškučius, o didesnė pakuotė suteiks galimybę vaikui išsiskirti kiekį. Pirkimo stadijoje lentynas papildys aksesuarai skirti būtent „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“, kadangi visi „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ nors ir bus skirtingų pakuočių, iš esmės produktas bus toks pats, kiekvienas norės kad jo pakuotė būtų kuo didesnis, kad užtektų paskanauti visiems šeimos nariams, tam ir bus papildytos prekybos centro lentynos, bei el. parduotuvė, kur galima bus įsigyti kepurės, rūbus, ir kitus išskirtinumo suteikiančius aksesuarus. Brandos stadijoje, kai jau beveik visi, bus kas norėjo įsigiję mūsų produktą, bus rengiami sveiko maisto „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ konkursai, neišparduotiems, bus taikomos nuolaidos, atsiras galimybė internetiniame portale (kur renkasi visi mėgėjai ) įsigyti aksesuarus sau su „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ atributika, bus galimybė įkelti savo „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ nuotrauką, ir pavyzdžiui užsisakyti marškinėlius ar raktų pakabuką būtent su savo „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ atvaizdu. Tai padės išlaikyti susidomėjimą, o aksesuarai tokie kaip telefono pakabukai, ir kuprinės kasdien primins vaikui jo svarbą rūpintis sveikata ir valgyti sveikus produktus, ir neleis jų užmiršti. Kaip ir viskam, taip ir „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ ateis bumo pabaiga, nes vaikų norai greit keičiasi, o ir vaikai greit auga, todėl smukimo stadijoje taikysim didžiausias nuolaidas, o „Sveiki mėlynieji bulvių traškučiai“ vartotojus bandysim po truputį pratinti prie naujo produkto darydami akcijas 1 perki kitą gauni nemokamai.

  • Verslas Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (6119 žodžių)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 336 KB
  • Naujo produkto sukurimas Sveiki bulvių traškučiai
    10 - 4 balsai (-ų)
Naujo produkto sukurimas Sveiki bulvių traškučiai. (2015 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-sukurimas-sveiki-bulviu-traskuciai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:58