Naujo produkto sukurimas


Inžinerijos referatas. Įvadas. Seminarai 3d formatu. Youtube technologijos patobulinimas, interaktyvūs mokymai - seminarai 3d formatu. Vidinių veiksnių analizė. Išorinių veiksnių analizė. D akinių pranašumai. Youtube technologijos panaudojimas mokymo(-si) tikslais. YouTube technologijos paskirtis. Mokymai su 3D akiniais. Akinių gamyba, gavimo būdai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiandieną žodis „inovacija“ yra populiarus ir dažnai vartojamas. Inovacijų plėtojimui skiriamos didelės lėšos. Dauguma verslo, mokslo, viešojo sektoriaus ir kitų sričių atstovų jau suvokia inovacijų svarbą.

YouTube technologiją, priklausančią Google IT korporacijai, pasirinkome todėl, kad kiekvieną dieną su ja susiduriame vaizdo klipams, filmų anonsams, pasaulio naujienų ar kitų įdomybių peržiūrai, tačiau iki šiol dar neteko šios technologijos panaudoti mokymosi paslaugos kūrimo tikslais.

Šioje technologijoje mums patinka, kad paieškos sistemos pagalba susiradus norimą video įrašą, sistema vartotojui automatiškai pasiūlo kitus, su žiūrimu vaizdu susijusius įrašus. Taip pat technologija siūlo peržiūros istorijos (History) funkciją, kurios pagalba galima nesunkiai susirasti neseniai savo peržiūrėtus video įrašus. Kitas svarbus aspektas – video įrašai grupuojami pagal tam tikrą hierarchiją – kategorijas, žanrus, stilius, taip pat pagal žiūrimumą ar populiarumą ir panašiai, taigi nesunku orientuotis šiame tinklapyje tarp gausybės informacijos. Dar vienas svarbus aspektas – vaizdo įrašų kokybė – YouTube technologija siūlo pamatyti išties daug aukštos kokybės (high quality – HQ) ir aukštos raiškos (high definition - HD) įrašų.

Mūsų manymu, šiandieniniame pasaulyje svarbu, kad YouTube technologija įgalina atverti mokymosi galimybes plačiai mokymosi paslaugų vartotojų grupei. Kitaip tariant, YouTube yra IKT technologija nuotoliniam mokymosi turiniui projektuoti.

Sistema leidžia realizuoti įvairiausio pobūdžio, specifikos bei srities mokymus.

Šios sistemos kūrimui būtų panaudoti tarptautinė mokymų organizavimo patirtis.

Svarbiausias veiksnys, įtakojantis šiuo naujo produkto kūrimą ir jo poreikį, tai daugelio XXI amžiaus gyventojų nuolatinis noras mokytis, tobulėti ir tobulinti savo įgūdžius. Deja, ne kiekvienas gali sau tai leisti, kadangi pritrūksta laiko važinėti į mokymosi įstaigas, atsiranda problemų dėl paskaitų, seminarų laiko derinimo su darbo grafikų. Šiuo atveju, alternatyvūs nuotoliniai mokymai - patogiausias sprendimo būdas.

Technologiniai veiksniai. Augantis visuomenės kompiuterinis raštingumas. Modernių mokymo priemonių diegimas. Informacijos ir komunikacijos technologijų integravimas į švietimą – tai kertinė šalies švietimo pertvarkos dalis. XX a. antroje pusėje vystantis kompiuterinei technikai ir kuriantis informacinei visuomenei technologijomis besinaudoja ne tik specialistai ir profesionalai, bet jos dominuoja kiekvieno paprasto piliečio gyvenime. Svarbu šiuolaikines informacines technologijas paversti efektyvia priemone,kuri padėtų ugdyti žmones.

Ekonominiai veiksniai. Šiuolaikinės ekonomikos pobūdis sąlygoja gebėjimų, gebėjimo prisitaikyti ir kvalifikacijos tobulinimo poreikį. Tokios studijos dėl eilės priežąsčių būtų patrauklios tiek studentams tiek ir dėstytojams arba mokymo įstaigoms. Mokymo įstaigoms tai yra būdas išvengti auditorijų paskaitoms arba patalpų konferencijoms nuomos, studentai sutaupo išlaidas kelionems ir gali suderinti mokslus su savo darbo grafiku.

  • Inžinerija Referatai
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (2376 žodžiai)
  • Universitetas
  • Inžinerijos referatai
  • Microsoft Word 1602 KB
  • Naujo produkto sukurimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Naujo produkto sukurimas. (2015 m. Balandžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-sukurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:29