Naujo turizmo produkto kūrimo Lietuvos kelionių agentūrose analizė


Turizmo bakalauro darbas. Santrauka lietuvių kalba. Santrauka užsienio kalba. Įvadas. Profesinių kompetencijų sąrašas. Informacijos šaltinių apžvalga. Turizmo samprata. Turizmo produktas. Naujo turizmo produkto kūrimas. Pirminis etapas – idėjų kūrimas. Antrasis etapas - ekonominė analizė ir strategijos sudarymas. Trečiasis etapas - techninis įgyvendinimas. Ketvirtasis etapas - bandymai. Penktasis etapas - pardavimas. Produkto gyvavimo ciklas. Turizmas lietuvoje. Išvykstamasis turizmas Lietuvoje. Kelionės maršruto planavimas. Kelionės aprašymas. Portugalija. Šiaurės Portugalija. Douro slėnis. Pirmoji diena. Antroji diena. Porto miestas. Ekskursija po Porto miestą. Trečia diena. Ketvirta diena. Penkta diena. Kelionės sąmata. Kelionės maršruto analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas: išanalizuoti bei aptarti naujo turizmo produkto kūrimą.

Darbo objektas: naujas turizmo produktas - kelionė į Portugaliją.

Darbo problema: Lietuvos rinkoje yra daug siūlomų turizmo produktų, bet ar visi jie yra reikalingi?

Norint įgyvendinti užsibrėžta darbo tikslą, išsikeliami darbo uždaviniai:

•Apžvelgti literatūros šaltinius, nagrinėjančius pasirengtą temą ir iškeltą problemą

•Susipažinti su naujo produkto kūrimo etapais

•Sukurti naują maršrutą

•Surinkti duomenys ar maršrutas yra tinkamas Lietuvos rinkai

•Apibendrinti tyrimo rezultatus ir pateikti išvadas

Siekiant įsigilinti ir kuo geriau išanalizuoti naujo turizmo produkto kūrimo etapus, darbe bus analizuojami mokslinės literatūros šaltiniai ir pateikta anketinė apklausa kelionių agentūrų ekspertams.

  • Turizmas Bakalauro darbai
  • 2015 m.
  • 56 puslapiai (11371 žodis)
  • Turizmo bakalauro darbai
  • Microsoft Word 2627 KB
  • Naujo turizmo produkto kūrimo Lietuvos kelionių agentūrose analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Naujo turizmo produkto kūrimo Lietuvos kelionių agentūrose analizė. (2015 m. Sausio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-turizmo-produkto-kurimo-lietuvos-kelioniu-agenturose-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:38