Naujos paslaugos užkandinės ant ratų „MOW“ įvedimas į rinką


Vadybos skaidrės. Naujos paslaugos Užkandinės ant ratų „MOW“ įvedimas į rinką. Įvadas. Nauja paslauga užkandinė ant ratų „MOW“. Logotipas. Rinkodaros strategijos planavimas. Konkurentai. Pest analizė. Politiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai – kultūriniai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Ssgg analizė. Užkandinės ant ratų „MOW“. Įvedimo į rinką tyrimo analizė. Tyrimo metodologija. Demografiniai klausimai. Prekės įvedimas į rinką. Kainodara. Paskirstymas. Pardavimų skatinimas. Biudžetas. Reklamos kūrimas. Išvados.


Naujos paslaugos užkandinės ant ratų „MOW“įvedimas į rinką.

Tikslas: Į rinką įvesti naują paslaugą, kuri būtų orientuota į žmones, kurie mėgsta skaniai ir nebrangiai pavalgyti. Uždaviniai: 1. Pristatyti naujos paslaugos idėją. 2. Ištirti naujos paslaugos paklausą. 3. Parengti rinkodaros strategiją. 4. Sukurti prekės įvedimo į rinką strategiją. Hipotezė: Tikėtina, kad nauja paslauga užkandinė ant ratų ,,MOW“ įsitvirtins rinkoje ir bus paklausi.

Ant ratų; Vilniaus mieste; Platus valgiaraštis; Mokyklos, kolegijos, universitetai, barakai; Tikslinė grupė: jauni žmonės (18-24 metų);.

Užkandinės ant ratų „MOW“įvedimo į rinką tyrimo analizė.

Anketa internete, „manoapklausa.lt“ puslapyje. Imtis: 50 respondentų.

Lytis: 29 moterys ir 21 vyras; Amžius: vidutinis 21 metai; Išsilavinimas: vidurinis, bakalaurinis.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (325 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 610 KB
  • Naujos paslaugos užkandinės ant ratų „MOW“ įvedimas į rinką
    10 - 8 balsai (-ų)
Naujos paslaugos užkandinės ant ratų „MOW“ įvedimas į rinką. (2015 m. Gegužės 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-paslaugos-uzkandines-ant-ratu-mow-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:52