Naujos prekės analizė


Marketingo skaidrės. @BodySculptor. @BodySculptorPro. Kaip naudotis @BodySculptor internete. Kaip naudojamas @BodySculproPro sveikatingumo centruose. Aprašymas. Makroaplinkos veiksnių analizė. Ekonominė - konkurencinė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Demografija. Kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Segmentavimo kriterijai. Rinkos segmentai. Gamintojų rinka. Konkurentų analizė. Pagrindiniai netiesioginiai konkurentai. Panašumai. Pranašumai.


Step 1: pasidaryti nuotrauką su apatiniais lygiame fone; Step 2: įkelti nuotrauką į sistemą (sistema pati randa atžymos taškus, kurie koreguojami darant fotomontažą);.

Step 3: suvesti savo kūno duomenis (ūgis, svoris, apimtys (pečiai, krutinė, liemuo, klubai) treniruočių rėžimas (matuojamas sudegintomis kalorijomis), mitybos įpročiai (matuojami suvartotomis kalorijomis)); Step 4: pervedamas mokestis už fotomontažą; Step 5: gautos nuotraukos (fotomontažo) parsisiuntimas.

Step 1: ištiriamas kūno riebalų ir raumenų audinio balansas paimant kraują; Step 2: padaroma nuotrauka specialiame fone vilkint specialią aprangą; Step 3: įkeliama nuotrauka į sistemą (sistema pati randa atžymos taškus, kurie koreguojami darant fotomontažą); Step 4: suvedami savo kūno duomenis (ūgis, svoris, apimtys (pečiai, krutinė, liemuo, klubai) treniruočių rėžimas (matuojamas sudegintomis kalorijomis), mitybos įpročiai (matuojami suvartotomis kalorijomis)) bei kraujo tyrimo išvados; Step 5: gaunams labai tikslus fotomontažas.

Naujovė tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje. Paprastesnė programos versija prieinama visiems, sudėtingesnė- sveikatingumo centrams. Programa laisvai prieinama internetu. Internetinė versija- vidutinės kokybės (pramoginė), tikslesnės versijos fotomontažas pateikiamas sveikatingumo centruose. Gamybos ir leidybos sąnaudos minimalios. Kaina minimali todėl vilioja. Kartu teikiamos dietų sudarinėjimo ir treniruočių programų paslaugos. Pirkėjai: visuomenė, kuriai rūpi grožis, estetika ir sveikata. Tenkinami poreikiai: pramogos, informatyvumo,.

INFLIACIJA – esant infliacijai auga bendras kainų lygis, o tai sąlygoja mažėjančią vartotojų pirkimo galią. Mažėjant inflaicijai, didės mūsų BodySculptor programų pirkimas.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (804 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 934 KB
  • Naujos prekės analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Naujos prekės analizė. (2015 m. Lapkričio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-prekes-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:45