Naujos prekės įvedimas į rinką marketingas


Marketingo kursinis darbas. Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai struktūra. Prekės produkto aprašymas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Makroaplinkos veiksnys. Ekonominė konkurencinė aplinka. Gamtos aplinka. Politinė teisinė aplinka. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Rinkos segmentavimas pagal geografinį kriterijų. Rinkos segmentavimas pagal demografinį kriterijų. Rinkos segmentavimas pagal psichografinį kriterijų. Rinkos segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Nauja prekė yra orentuota į šį segmentą. Tikslinės rinkos apimtis. Tikslinės rinkos augimo tendencija. Konkurentų analizė. Konditerijos gaminiai. Kulinariniai gaminiai. Konkurentų marketingo strategija. Ssgg analizė. Ssgg analizė galimybės. Prekės pozicionavimas Pagrindiniai konkurentai. Sverbiausi mūsų prekės ir konkuruojančių prekių vartotojų apsisprendimą lemiantys atributai. Sveikas maistas Originalumas Pristatymo patogumas. Kulinarijos gaminiai. Mūsų žuvies pyragas. Pozicionavimo žemėlapiai. Pozicionavimo teiginys mūsų prekei. Marketingo sprendimai. Produkto sprendimai Mūsų prekės nauda vartotojui. Kokybės lygis lyginant su konkurentų prekėmis. Įsigijimas Pristatymas Naudojimas Priedai Aptarnavimas. Džiaugsmas ir įvaizdis. Įpakavimas , jo savybės ir išskirtinumas. Auksinės spalvos plastikinėje dėžutėje. Komunikaciniai pakuotės aspektai. Kiti mūsų ,, išplėstinės “ prekės aspektai. Kainodaros sprendimai Numatoma prekės savikaina. Prekės kaina ir poveikis potencialiems vartotojams. Kainos ir kokybės strategija. Kainų koregavimo strategija. Mokėjimo terminai. Kliento suvokiama vertė. Kokybės ir kainos santykis. Paskirstymo sprendimai Paskirstymo kanalo struktūra. Vartotojų pasiskirstymas. Kauno rajone. Paskirstymo būdas , užtikrinantis tinkamą prekių kiekį tinkamu laiku tinkamoje vietoje. Prekyba kepyklėlėje. Prekyba internetu telefonu.


Kas bus prekės pirkėjas? Kokie vartotojų poreikiai bus tenkinami.

SSGG analizė (pateikti SSGG analizę atsižvelgiant į makroaplinkos analizės, rinkos segmentavimo, konkurentų analizės, vartotojų analizės rezultatus).

Kainodaros sprendimai (pateikiama informacija apie produkto kainą. Kainos nustatymo strategija. Prielaidos, kuriomis yra remiamasi, nustatant planuojamos įvesti į rinką prekės kainą, kad ji būtų patraukli vartotojui. Nuolaidų sistemos formavimo sprendimai).

Paskirstymo sprendimai (atsižvelgiant į pasirinktą rinkos segmentą, vartotojo elgsenos charakteristikas, prekės pozicionavimo sprendimus, pateikiami prekės paskirstymo sprendimai, nurodant paskirstymo kanalų struktūrą, konkrečius paskirstymo būdus, jų specifinius aspektus).

Rėmimo sprendimai (suformuluojami konkretūs prekės rėmimo veiksmų sprendimai – reklamos, pardavimų skatinimo srityse, pateikiamas rėmimo veiksmų planas).

Žuvies pyragų kepyklėlė - parduotuvę ,,FishCake“ – šiuo metu įsikūrusi Kaune, netoli prekybos centro ,,MOLAS“. Šiuo metu ji pradeda plėtoti savo veiklą ir savo gaminių reklamą.

Numatomi ateities tikslai – pritraukti pirkėjus į šią kepyklėlę, užtikrinti pilnavertį pirkėjų patenkinimą ir jų poreikių išpildymą, plėtra i kitus Lietuvos miestus, gaminių asortimento plėtimas, mėnesinio darbo atlyginimo kėlimas, nedarbo lygio mažinimas, sukurti teigiamą požiurį į ekologiškumą.

Numatomi pagrindiniai uždaviniai: objektyvus aptarnavimas, geriausi kokybės standartai, prekės išpakavimo ir pateikimo patogumas, greitas pristatymas, patogus ir greitas prekės įsigijimas.

Naujo produkto tikslai: praplėsti vartotojų požiurį apie ekologiškus produktus bei gaminius, papuošti ivairių banketų, biufeto, gimtadienio šventinį stalą, taupant vartotojai savo brangų laiką, galės produktą labai lengvai uzsisakyti kepyklėlėje, telefonu ar internetu.

Šis produktas yra visiška inovacija Lietuvos rinkoje.

Žuvies pyragai gaminami iš visiškai šviežių ir ekologiškų produktų. Unikali išvaizda ir išskirtinis skonis. Greitas ir patogus užsakymas. Pristatymas į namus. Higiena patvirtinta valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos. Kokybė yra garantuojama, nes darbą kokybiškai atlieka profesionalūs savo srities darbuotojai.

Žuvies pyragų pirkėjai bus vartotojai gyvenantys Kaune arba Kauno rajone, vidutinio 25-40m., turintys didesnes negu minimalias pajamas, gyvenantys sveiko gyvenimo ritmu.

Vartotojas sutaupys daug savo brangaus laiko, orginaliai padengs savo švenčių stalą, viskas bus pasirūpinta už jį. Parduotuvėlės teikiamos paslaugos pranoktų kitų esančių įsikūrusių parduotuvių teikiamas paslaugas, nes jos nepasižymi aukšta kokybe, aukštu ir greitu aptarnavimo lygiu. Klientui reikia ne tik pavalgyti, bet ir gaminys tenkintu jo estetinius poreikius, puoštų švenčių stalą, banketo, gimtadienio bei įvairiausių progų metu.

Jei perkamoji galia sumažės, tai automatiškai ir tokių prekių kaip žuvies pyragai (prabangos prekių) pirkimas sumažės.

Jei vartotojai turės mažesnias (didesnias) pajamas, tai ir vartojimas bus mažesnis (didesnis).

Atsiradus naujiems konkurentams, atsiranda konkurentinė rinka. Todėl pradedama kovoti dėl vartotojų skaičiaus, įvairiausiais būdais (mažinant kainą, gerinant kokybę ar pristatymą ir pan.). Suprantama, kaip vartotojų praradimą arba pelno sumažėjimą.

Visi šie gamtos aplinkos veiksniai įtakoja galutinę prekės kainą, todėl brangesnis gaminys bus mažiau perkamas.

Visų šių nuostatų netenkinimas, atsiremia į gamybos ir prekiavimo uždraudimą.

Kepyklėlės geografinė padėtis yra labai palanki prekybai, nes yra įkurta dideliame mieste Kaune, taip pat Kaunas yra ko ne Lietuvos centre, todėl labai patogu gaminius pristatiti ir pirkėjams įsigyti visoje Lietuvoje.

Vidutinio 25-40 metų vartotojai, turintys didesnes negu minimalias pajamas.

Šį produktą vartotojai pirks labiau gyvenantys sveiko gyvenimo ritmu, nes produktas yra pagamintas iš natūralių ir sveikų produktų, bei nenaudojant įvairių maistinių priedų ar pakaitalų.

Prekė dažniausiai vartojama švenčių, banketų ir įvairiausių renginių metu. Šios prekės nauda: neįprastas skonis, stalo papuošimas, sveikas gaminys. Prekė nėra intensyvaus vartojimo, nes šie pyragai labiau yra skirti įvairiausioms šventėms. Vartotojams lengvas prekės įsigyjimas, susisiekimas visoje Lietuvoje.

Užimtų nedidelę rinkos dalį, nes produktas yra specifinis, skirtas pakankamai siauram regionui ir nedideliam vartotojų ratui.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (3793 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 98 KB
  • Naujos prekės įvedimas į rinką marketingas
    10 - 8 balsai (-ų)
Naujos prekės įvedimas į rinką marketingas. (2015 m. Spalio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-prekes-ivedimas-i-rinka-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:30