Naujos prekės įvedimas į rinką Šviečiantys turėklai


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Makroaplinkos analizė. Politinė aplinka. Ekonominė aplinka. Kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Pirkėjai. Konkurentai. Ssgg (swot) analizė. Pardavimo strategijos formavimas. Pardavimo biudžetas. Pardavimo procesas. Reklama. Reklamos rūšys. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: Suformuoti naujo produkto įvedimo į rinką strategiją, ištirti naujo gaminio įvedimo į rinką galimybes bei išanalizuoti vartotojų poreikius.

Darbo uždaviniai:

Sukurti naują prekę, kuri būtų paklausi;

Išanalizuoti veiksnius, kurie darytų įtaką prekės įvedimui į rinką;

Tyrimo metodai: Tyrimui atlikti buvo naudotas apklausos metodas. Apklausos tikslas - išsiaiškinti vartotojų požiūrį į planuojamą gaminti naują produktą, jo pagrįstumo bei įvedimo į rinką galimybes. Anketinėje apklausoje dalyvavo 107 respondentai. Literatūros analizavimas ir palyginimas.

Idėjų generavimas: Generuojant naujo gaminio idėjas, taikėme “minčių lietaus” metodą. Jo esmė yra kiekvieno grupės nario laisvas idėjų išsakymas. Sukūrę 3 naujas verslo idėjas, išsirinkome vieną, mūsų nuomone, tinkamiausią.

Idėjų atrinkimas: Iš mūsų darbo grupės pasiūlytų idėjų atrinkome tokias, kurių reikia vartotojams ir jos gali būti įgyvendintos, yra realios. Apsvarstę idėjų galimybes, išrinkome geriausiai, mūsų nuomone, įvertintą verslo idėją.

Idėjos tikrinimas: Norint sužinoti, ar mūsų idėja realizuotųsi, atlikome tyrimą, kuriuo remdamiesi išsiaiškinome respondentų nuomonę į naują prekę ir ar naujo produkto įtraukimas į rinką yra naudingas ir reikalingas.

2.1 Politinė ir teisinė aplinka.

Nors ekonominė aplinka turi didžiausią įtaką naujos prekės sėkmei, tačiau atsižvelgiant į Lietuvos piliečių gaunamas pajamas, kurios yra vidutinės, mūsų prekės kaina nebus didelė, todėl ją galės įsigyti ne tik tie, kurių pajamos viršija vidutines. Sprendžiant iš to, mūsų prekės pardavimams ekonominė aplinka neturės labai didelės įtakos.

2.3 Socialinė ir kultūrinė aplinka

Kadangi mūsų sukurta prekė bus naudojama įvairaus amžiaus žmonių, todėl įvesdami prekę į rinką neturėtumėme susidurti su socialinėmis ir kultūrinėmis problemomis.

2.4 Technologinė aplinka

Tai dar vienas iš makroaplinkos elementų, apimantis technologijos ir mokslo sritis, kurios daro įtaką produktų gamybos bei plėtros strategijai. Pokyčiai buitinės technikos srityje nėra sunkiai prognozuojami. Tačiau įmonėms būtina išanalizuoti naujų technologijų atsiradimo galimybę, kaip jas paveiks naujų technologijų atsiradimas. Įmonės stengiasi pirmauti technologinės pažangos požiūriu ir deda visas pastangas, kad to pasiektų. Be to, technologinė pažanga didina gamybos našumą bei paplitimą žmonių tarpe.

2.5 Gamtinė aplinka

Reikia atkreipti dėmesį į tris pavojų keliančias, tačiau ir galimybes teikiančias tendencijas:

Atsižvelgiant į tai, kad vis daugiau įmonių vadovų ir specialistų skiria didesnį dėmesį aplinkosaugos problemoms, mūsų sukurtai prekei pasitelktos tos medžiagos, kurios nebūtų kenksmingos aplinkai ir būtų lengvai perdirbamos.

Kalbant apie mūsų sukurtą prekę, jos tikslinė rinka yra privatūs namų ūkiai, kurie gauna vidutines pajamas. Ateityje neatmetame galimybės plėsti tikslinę rinką bei rasti klientų ne tik iš Lietuvos, bet ir užsienio.

Kalbant apie mūsų tiekėjų pasirinkimą, būtent ir pasirinksime tuos tiekėjus, kurie palankiomis kainomis ir sutartu laiku užtikrins aprūpinimą reikiamos kokybės gamybos priemonėmis.

Kalbant apie mūsų galimus konkurentus, tai būtų įmonė „Alumig“, kurios viena iš pagrindinių veiklų yra turėklų gamyba bei „Drignis“, kurios pagrindinė veikla- metalo kontrukcijų projektavimas ir gamyba.

6.1 Reklamos tikslai

Internetinė reklama. Bendradarbiaujant su įvairiomis parduotuvėmis, tokiomis kaip „Senukai“, „Moki-Veži“, „Pasidaryk pats“ ir kitomis, jų internetinėse svetainėse patalpinsime savo naujo produkto reklamą, taip norėdami, kad kuo daugiau žmonių, kurie linkę į naujoves, pastebėtų šiuos šviečiančius turėklus.

Spaudos reklama. Parduotuvėse, kuriose bus galima įsigyti mūsų naują prekę, kiekvieną mėnesį bus spausdinamas prekių katalogas, kuriame išspausdinsime savo reklamą.

Vitrinų reklama. Reklaminiai plakatai būtų rodomi tose parduotuvių vitrinose, kuriuose pardavinėtų būtent mūsų sukurtą prekę. Kiekviena įmonė pasirinkusi praplėsti savo prekių asortimentą šias naujais turėklais, privalės mūsų reklaminius plakatus įtvirtinti savo parduotuvių vitrinose.

Lauko (išorės) reklama. Reklaminė iškaba būtų pateikiama didžiausiuose Lietuvos miestuose, pačiuose centruose, kur yra didžiausi žmonių susibūrimai ir taip kuo daugiau vartotojų galėtų pamatyti naujai atsiradusį produktą. Reklaminis plakatas būtų ryškių ir kontrastingų spalvų bei aiškaus teksto, kad atkreiptų kiekvieno praeivio dėmesį.

6.3 Reklamos biudžetas

Konkurencija. Didelės konkurencijos rinkose reikia didesnio reklamos biudžeto.

Įtraukiant naują prekę į rinką, planuojame pasirinkti šias reklamos rūšis: internetinę reklamą (reklama lankomiausiose lietuviškose svetainėse, tokiose kaip: 15min.lt, lrytas.lt, delfi.lt ir pan. reklama socialiniame tinkle „Facebook“), reklamą prekybos vietose (reklaminės iškabos), verslo centruose (liftuose esančiuose LCD ekranuose). Šias reklamos rūšis pasirinkome todėl, nes taip, mūsų nuomone, geriausiai pasieksime savo klientus, galėsime suteikti daugiausiai naudingos informacijos, reklama pasieks didelę dalį potencialių klientų. Reklamai iš viso (per mėnesį) planuojame skirti apie 2500 Lt.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 28 puslapiai (4449 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 299 KB
  • Naujos prekės įvedimas į rinką Šviečiantys turėklai
    10 - 3 balsai (-ų)
Naujos prekės įvedimas į rinką Šviečiantys turėklai. (2015 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-prekes-ivedimas-i-rinka-svieciantys-tureklai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:14