Naujos prekės įvedimo į rinką marketingas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Prekės aprašymas. Aplinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Ekonominė–konkurencinė aplinka. Socialinė–kultūrinė (demografinė) aplinka. Politinė aplinka. Mokslinė–technologinė aplinka. Gamtos aplinka. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Konkurentų analizė. SSGG analizė. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. Prekės sprendimai. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Biudžetas. Išvados.


Taigi, naujas produktas rinkoje – nelipnaus stiklo medžiaga Jums padės itin lengvai atsikratyti nešvarumų, esančių inde bei nereikalaus didelių pastangų jų išvalyti. Taip pat indas, atsidūręs ant žemės, liks nepažeistas, nes ši medžiaga taip pat atspari ir įvairiems smūgiams. Tai Jums padės sutaupyti laiko namų ruošoje.

Darbo tikslas – naujos prekės įvedimas į rinką ir jos marketingo sprendimai.

Darbo uždaviniai:

•pateikti prekės aprašymą;

•pateikti aplinkos ir rinkos analizę;

•nustatyti prekės poziciją konkurentų atžvilgiu;

•pasirinkti ir išanalizuoti galimas marketingo strategijas;

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingas. (2013 m. Lapkričio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-prekes-ivedimo-i-rinka-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:18