Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo programa


Naujos paslaugos (prekės) įvedimo į rinką marketingo programa. Naujos prekes ivedimas. Kokios yra naujos paslaugos ivedimo galimybes i rinka. Naujos prekės įvedimas į rinka marketingo programa. Nauja preke rinkoje. Naujos prekes referatas. Naujos prekės įvedimas į rinką. Psichografine charakteristika tai. Pagrindinės tikslinės rinkos vartotojų demografinės charakteristikos?. Marketingas naujos prekes.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Naujo produkto (paslaugos) idėjos aprašymas:naujo produkto ar paslaugos tikslai. Idėjos kūrimo ir vertinimo aprašymas, idėjos pasirinkimą nulėmusių kriterijų ir argumentų įvardinimas. Produkto naujumo lygis. Informacija apie naują produktą (paslaugą) ir jo savybes: pranašumai ir išskirtinės savybės, skiriančios juos nuo dabar esančių rinkoje, produkto originalumas ir inovatyvumas, ypatingos kokybinės charakteristikos; įvardinkite naujo produkto ar paslaugos pagrindinę naudą (vertę) vartotojui. Analizės etapasprognozuojamos naujo produkto (paslaugos) rinkos aprašymas:esama rinkos būklė, kokie svarbiausi verslo makro aplinkos veiksniai (teisiniai, politiniai, vyriausybinis reguliavimas, technologinis, ekonominis, socialinis ir pan. ) daro įtaką; pagrindinės planuojamų gaminti gaminių ir (arba) teikti paslaugų rinkos charakteristikos, įskaitant dydį ir prognozuojamą augimą; naujų gamintojų (paslaugos teikėjų) atėjimo į rinką galimybės (rinkos barjerai); produktų pakeičiamumo lygis; pirkėjų galia daryti įtaką produkto kainai ir jautrumas kainai, tiekėjų galia daryti įtaką žaliavų kainoms;sezoniniai rinkos pakitimai, produkto ciklai ir kita. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Kokius pagrindinius segmentus galima išskirti, koks jų rinkos talpumas? Į kuriuos segmentus yra orientuota nauja prekė ar paslauga (tikslinė rinka). Kokios yra pagrindinės tikslinės rinkos demografinės vartotojų charakteristikos? Kokios yra pagrindinės tikslinės rinkos vartotojų psichografinės charakteristikos? Kokios yra pagrindinės tikslinės rinkos vartotojų elgsenos charakteristikos? Kokia tikėtina tikslinės rinkos apimtis ir kokia galima augimo tendencija? Konkurentų analizė:informacija apie konkuruojančias prekes (tiesioginius ir/ar netiesioginius konkurentus): ar skirti tam pačiam vartotojui, ar tenkina tuos pačius poreikius, ar teikia tą pačią naudą? Stipriosios ir silpnosios pusės, prekių pranašumai, trūkumai ir vartotojų poreikių atitikimas ir (ar) neatitikimas; pagrindiniai konkurentai, jų dydis, pajėgumas, užimamos rinkos dalys, silpnosios ir stipriosios pusės kaip planuojama konkuruoti ateityje? Prekės pozicionavimas. Tikslinio segmento rinkoje konkurentų prekių atžvilgiu. Konkuruojančių prekės ženklų išskyrimas;apsisprendimo atributų identifikavimas ir reikšmingumo įvertinimas;vartotojų vertinimo (konkurentų prekių ženklų) pagal apsisprendimo atributus nustatymas;pozicionavimo žemėlapio sudarymas;norimos prekės ženklo pozicijos nustatymas;pozicionavim


Šiuo metu rinka pripildyta įvairiausiomis prekėmis, stengiantis patenkinti vis didėjančius žmonių poreikius ir lūkesčius. Žmonės ieško naujovių, būdų išsiskirti iš minios, tai tampa įprasta, natūralu. Tai ypač aktualu moterims, kurios kelia vis didesnius reikalavimus savo išvaizdai, nuolat bandydamos įvairius produktus bei rinkos naujoves. Šiuolaikinėms Lietuvos moterims tokia naujovė kaip maudymosi kostiumėlis, per kurį įdegama – tiesiog būtinybė, leidžianti būti madingoms, taupyti laiką ir mėgautis saule be rūpesčių.

Darbo tikslas – išanalizuoti naujos prekės – „mando“ skanerio,su kuriuo greitai apsipirksite, įvedimo į rinką galimybes ir pateikti jos marketingo programą.

Darbo uždaviniai:

1.pateikti pagrindinę informaciją apie produktą

2.išanalizuoti produkto rinką

3.suskirstyti produkto rinką į segmentus ir parinkti tikslinį segmentą

4.išanalizuoti konkurenciją rinkoje

5.pateikti prekės pozicionavimo galimybes

6.pateikti prekės sprendimus

7.pateikti kainodaros sprendimus

8.priimti prekės paskirstymo sprendimus

9.priimti rėmimo sprendimus

10.sudaryti prekės prognostinį biudžetą ir įvertinti prekės pelningumo perspektyvą.

Pirmoje darbo dalyje pristatysime naują prekę, antroje – bus analizuojama naujos prekės rinka. Trečioje darbo dalyje atliksime prekės ženklo pozicionavimą, ketvirtoje - bus pateikiami marketingo sprendimai, penktojoje – pateikiamas prognostinis biudžetas.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 28 puslapiai (4620 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 466 KB
  • Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo programa
    10 - 1 balsai (-ų)
Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo programa. (2012 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-prekes-ivedimo-i-rinka-marketingo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:16