Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai


Naujos prekes ivedimas i rinka. Prekes ivedimas i rinka marketingas. Naujos prekės/paslaugos įvedimo į rinką marketingo sprendimai. Knyga apie prekes ivedima. Ekologisko naujo produkto ivedimas i rinka. Prekes ivedimo biudzetas. Nauja preke rinkoje darbas. Ivedimo i rinka kursinis darbas. Marketingo sprendimai kursinis. Prekes marketingo planas.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Prekės “Lentyna. 3In1. ” aprašymas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Konkurentų analizė. Ssgg analizė. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. Prekės “Lentyna. 3In1” sprendimai. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo ir/ar pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Biudžetas. Išvados.


Šio darbo tikslas aptarti ir išanalizuoti mūsų siūlomą naują prekę rinkai – „LENTYNĄ 3in1“.

Iškeltam tikslui pasiekti užsibrėžėme tokius uždavinius:

•pateikti prekės “LENTYNA 3in1” aprašymą;

•pateikti aplinkos ir rinkos analizę;

•priimti prekės pozicionavimo sprendimus;

•priimti marketingo sprendimus;

•sudaryti numatomą biudžetą.

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai. (2012 m. Gruodžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-prekes-ivedimo-i-rinka-marketingo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:37