Naujos prekės marketingo sprendimai


Ekonomikos kursinis darbas. Auskarų-ausinukų Marketingo sprendimai. Įvadas. Prekės aprašymas. Rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Ekonominė-konkurencinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Rinkos segmentavimas. Geografinis segmentavimas:. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną:. Demografinis segmentavimas:. Psichografinis segmentavimas:. Keleto segmentų poreikių tenkinimas vienu metu. Rinkos segmentų patrauklumas. Tikslinis rinkos segmentas. Konkurentų analizė. Pagrindiniai konkurentai. Konkurentų taikomos marketingo strategijos. Konkurentų pozicija rinkoje. Konkurencinis pranašumas. Prekės išskirtinumas, apsisaugojimas nuo plagijavimo. Ssgg analizė. Stipriųjų savybių panaudojimas galimybėms realizuoti:. Stipriųjų savybių panaudojimas grėsmėms išvengti:. Silpnųjų savybių neutralizavimas pasinaudojant galimybėmis:. Pavojingiausios grėsmės įmonei:. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. Prekės (paslaugos ar produkto) sprendimai. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Biudžetas. Išvados. Literatūra.


Šio darbo tikslas – sukurti unikalaus produkto „Auskarų-ausinukų“ marketingo sprendimus.

Tikslui pasiekti iškeliami tokie pagrindiniai uždaviniai:

1.Trumpai aprašyti sugalvotą prekę, jos veikimą, naudą vartotojams;

2.Atlikti prekės rinkos – makroaplinkos veiksnių, vartotojų ir konkurentų analizę;

3.Atlikti SSGG analizę;

4.Išskirti prekės rinkos segmentus ir atlikti prekės pozicionavimą;

5.Pateikti prekės kainodaros sprendimus;

6.Pateikti prekės paskirstymo sprendimus;

7.Pateikti prekės rėmimo sprendimus;

8.Patekti konkrečias išvadas.

Naujos prekės marketingo sprendimai. (2013 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-prekes-marketingo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:24