Naujos traškučių rūšies įvedimas į rinką


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. „OHO“ traškučių SSGG analizė. Vidiniai veiksniai, darantys įtaką traškučių rinkai. Konkurentai. Partneriai. Vartotojai. Išoriniai veiksniai, darantys įtaką traškučių rinkai. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Mokslinė - technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Traškučių rinkos problemos identifikavimas. Tyrimų dizainas. Kokybinio tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės. Kiekybinio tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės. Kokybinio tyrimo duomenų rinkimo metodas. Kiekybinio tyrimo duomenų rinkimo metodas. Kokybinio tyrimo instrumentas. Kiekybinio tyrimo instrumentas. Tyrimo imties dydis ir respondentų atrankos procedūra. Duomenų rinkimas ir apdorojimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedas.


Gyvename Lietuvoje, todėl svarbu įvertinti nacionalinius, šalyje gaminamus produktus, kurių dėka auga šalies ekonomika. Siekiant išsiaiškinti ar Lietuvos verslui išties nėra lengva konkuruoti su įvežama į šalį produkcija nusprendėme pasirinkti ir išanalizuoti vieną lietuvišką prekinį ženklą, kurį pačios vartojame. Juo tapo traškučiai „OHO“dėl to, kad yra beveik vieninteliai lietuviški traškučiai, tačiau dažnai užgožiami kitų prekinių ženklų tokių kaip „Lays“ ar „Estrella“. Viena iš galimybių pagerinti šio prekinio ženklo perkamumą yra atlikti atitinkamus tyrimus, išsiaiškinti ko trūksta šiems traškučiams ir padaryti atitinkamas išvadas, įvedant naują, patobulintą, palankesnę vartotojams ir populiaresnę traškučių rūšį.

Todėl išsikėlėme sau tokį tikslą: pasiruošti atlikti kokybinį ir kiekybinį tyrimus ir vieną jų įgyvendinti. Remiantis tikslu buvo išsikelti tokie uždaviniai:

1.Atlikti traškučių „OHO“ SSGG analizę.

2.Išanalizuoti Lietuvos traškučių rinką lemiančius veiksnius ir jais remiantis identifikuoti rinkos problemą.

3.Išsikelti kokybinio ir kiekybinio tyrimų problemas, tikslus, uždavinius ir hipotezes.

4.Argumentuotai pasirinkti duomenų rinkimo metodus ir tyrimo instrumentus.

5.Atlikti vieną iš aprašytųjų tyrimų ir įvertinti bei apibendrinti gautus rezultatus.

6.Pateikti rekomendacijas kaip ir kokią naują „OHO“ traškučių rūšį būtų galima įvesti į rinką.

Įvykdant išsikeltą tikslą remsimės tiek lietuvių autorių (Alborovienė B., Dikčius V. ir kt.), tiek užsienio literatūra. Praktinius pastebėjimus susiesime ir su teorine medžiaga, o gautus rezultatus iliustruosime stulpelinėmis ir skritulinėmis diagramomis bei lentelėmis.

Naujos traškučių rūšies įvedimas į rinką. (2014 m. Spalio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujos-traskuciu-rusies-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:00