Naujosios Lietuviškos dekoratyvinės kosmetikos ,,Spalvų gama'' įvedimas į rinką


Marketingo referatas. Įvadas. Naujoji lietuviška dekoratyvinė kosmetika ,,spalvų gama‘‘. Logotipo sukūrimas ir jo aprašymas. Rinkodaros strategijos planavimas. Konkurentų įvertinimas. Pest analizė. Ssgg analizė. Bandomoji rinkodara empirinio tyrimo analizė. Naujo prekės ženklo ,,Spalvų gama’’ įvedimo į rinką tyrimas. Prekės įvedimas į rinką. Kainodara. Prekių paskirstymas. Pardavimų skatinimo priemonės. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Pardavimo programos biudžetas. Rėmimo strategijos formavimas ir valdymas. Rėmimo strategija. Rėmimo biudžetas. Reklamos kūrimas. Reklamos tikslai ir priemonės. Reklamos efektyvumas. Reklamos efektyvumo įvertinimo metodika. Rinkodaros valdymo modelis. Išvados. Literatūra. Priedai.


Moterys, jaunos merginos visada norėjo būti gražios, sulaukti komplimentų ir jaustis žavios. Tad retai kuri moteris nenaudoja dekoratyvinės kosmetikos, net ir iš prigimties turinčios ryškius bruožus juos vis tiek pasiryškina kosmetikos pagalba. Vienos mėgsta ryškesnį makiažą, o kitoms užtenka tiesiog tušo ir lūpų blizgesio. Ir kiekviena moteris nori išbandyti naujus gaminius, kurie beveik neturi analogų Lietuvoje. Taigi bus pristatomas naujas Lietuviškos dekoratyvinės kosmetikos gamintojas ,,Spalvų gama‘‘. Užsienyje yra įmonių kurios siūlo dideles spalvų gamas, bet tai nėra Lietuviškos kompanijos ir perkant internetu negali pamatyti tikrųjų produkto spalvų bei dydžių. ,,Spalvų gama‘‘ atvers parduotuves pirmiausia didžiuosiuose Lietuvos miestuose, paskui plėsis ir į mažesnius miestelius.

Temos aktualumas. Šiame projekte bus nagrinėjama kaip vystėsi įmonė ,,Spalvų gama‘‘. Naujas prekės ženklas, kurį norima įvesti į rinką yra dekoratyvinė kosmetika t.y. šešėliai, kreminės ir sausos pudros, lūpdažiai, nagų lakai, bei kitos makiažo priemonės. Įmonė ne veltui pasirinko tokį pavadinimą, nes šis kosmetikos ženklas pasiūlys kokybiškas ir daugybę atspalvių turinčias priemones. Įmonė tikisi sulaukti nemažo susidomėjimo, nes būtent Lietuvoje beveik nėra lietuviškų dekoratyvinės kosmetikos gamintojų. Taip pat įmonė tikisi plėstis užsienio šalyse, prekes pardavinėti ir internetu. Bet pirmiausia reikia įsitvirtinti Lietuvoje. Įmonė pati gamins produktus su pažangiausiomis technologijomis. Tam, kad įmonė sėkmingai gyvuotų planuojama bendradarbiauti su būsimais ar esamais klientais t.y. pasiūlyti išbandyti nemokamai produkciją ir pasakyti savo nuomonę, kad atsižvelgus į klientų nuomonę būtų galima kažką tobulinti ir keisti.

Tyrimo objektas. Lietuviška dekoratyvinė kosmetika ,,Spalvų gama‘‘.

Projekto tikslas. Į rinką įvesti naujos įmonės produktus, kurie padėtų moterims pasijusti dar gražesnėmis ir galėtų rinktis iš plataus asortimento.

Idėjų atrinkimas. Ši prekė labiausiai patraukli būtų jaunoms moterims, kurios siekia išskirtinumo ir mėgsta išbandyti naujoves. Pagrindiniai ,,Spalvų gama‘‘ konkurentai būtų įmonės parduodančios dekoratyvinę kosmetiką internetu , bei įmonės prekiaujančios Lietuvoje, bet neturinčios labai didelės pasiūlos spalvų atžvilgiu.

Idėjų tikrinimas. Buvo atliktas tyrimas. Jis parodė, kad nemaža dalis būsimų vartotojų yra susidomėję siūlomais įmonės produktais ir norėtų įsigyti. Produkto naudingumas ir išskirtinumas nuo konkurentų tas, kad tai yra lietuviška prekė ir suteikia galimybę čia pat vietoje išsirinkti iš didžiulės pasiūlos, o juk moterims patinka apžiūrėti ir rinktis prekę atsakingai. Prekės bus tobulinamos, įsiklausius i vartotojų nuomonę.

Įmonė ,,Spalvų gama‘‘ siūlo dekoratyvinę kosmetiką veidui (maskuojamosios priemonės, makiažo pagrindai, makiažo bazės, sausos, birios pudros, skaistalai, bronzantai bei švytėjimo suteikiančios priemonės). Akims ( šešėliai, tušai, pieštukai, priemonės antakiams). Lūpoms (dažai, blizgesiai, pieštukai, balzamai ). Nagams (nagų priežiūros priemonės, nagų lakai, nagų lako valikliai). Taip pat įmonė prekiaus makiažo aksesuarais, tokiais kaip makiažo šepetėliais, kempinėlėmis.

Sukurti šiam produktui logotipą nebuvo lengva, nes logotipas yra svarbiausia įmonės įvaizdžio detalė, kuria pranešama apie save rinkai, konkurentams, vartotojams. Logotipas turėjo atspindėti įmonės pavadinimą. Logotipe vyrauja daugybė spalvų ir atspalvių, kaip ir mūsų prekių pasiūloje.

Paklausa produktams bus. Atlikus tyrimą, išsiaiškinta, kad prekė turės savo nišą Lietuvos rinkoje bei apklaustiesiems žmonėms ši idėja patiko ir norėtų įsigyti, išmėginti.

Būtent lietuviško produkto nėra. Yra tik kitų gamintojų prekės, parduodamos Lietuvoje, bet neturinčios labai plataus spalvų pasirinkimo ir yra kompanijos parduodančios plataus spalvų spektro gaminius, tačiau galima pirkti tik internetinėje parduotuvėje.

Pranulis ir kt. (2003) aprašo kaip yra lenktiniaujama su konkurentais:

Ekonominę aplinką - lemia įvairūs ekonominiai rodikliai: nedarbo lygis, infliacija ir t.t. Didėjantis nedarbas skatina mažinti gamybos kaštus, nes mažėja produktų perkamumas. Naujam produktui yra labai nepalanku infliacija, nes kainos kyla, o vartotojai perka mažiau. Dideli mokesčiai didina prekės kainą, kuri gali netenkinti potencialių klientų, vartotojai gali pradėti ieškoti kitų, pigesnių prekių.

Empirinio tyrimo duomenų rinkimui panaudotas anketavimo metodas. Respondentams buvo pateiktos klasikinės kompozicijos anketos: įvadinė dalis, demografinė dalis, pagrindinė dalis. Įvadinėje dalyje respondentams paaiškinamas tyrimo tikslas, pateikiama anketos pildymo instrukcija, garantuojamas atsakymų anonimiškumas. Demografinėje dalyje respondentų buvo klausiamas jų amžius, lytis. Pagrindinėje anketos dalyje pateikiami klausimai, kurie siejami su nauju prekės ženklu „Spalvų gama“ įvedimu į rinką. Buvo siekiama išsiaiškinti, ar ši prekė bus paklausi ir kas vartotojus paskatintų pirkti.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 34 puslapiai (5767 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 412 KB
  • Naujosios Lietuviškos dekoratyvinės kosmetikos ,,Spalvų gama'' įvedimas į rinką
    10 - 10 balsai (-ų)
Naujosios Lietuviškos dekoratyvinės kosmetikos ,,Spalvų gama'' įvedimas į rinką. (2015 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujosios-lietuviskos-dekoratyvines-kosmetikos-spalvu-gama-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:47