Nauju klientu pritraukimas ir lojalumo programos kurimas


Lojalumo programu tipai. Lojalumo programos tipai. Viesbucio klientu lojalumas. Viešbučio ssgg analizė. Viešbučio ssgg. Viesbucio klientu segmentavimas. Holiday inn vilnius supanti kulturine aplinka. Lojalumo programa viesbuciai. Lojalumo tipai. Lojalumo programa turizme.

Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Literatūros šaltinių, lojalumo ir turizmo klausimais, teorinė analizė. Lojalumo sąvoka. Lojalumo auditas. Ar rekomenduotumėte mus savo draugams? Pagrindiniai klientų lojalumo tipai. Turizmo paslaugų vartotojų poreikiai. Turizmo rinkos segmentavimas. Viešbučio ,,holiday inn vilnius“ pristatymas. Viešbutis „holiday inn”. Kambarių tipai. Viešbučio infrastruktūra. Viešbutį supanti kultūrinė aplinka. Viešbutį supančios prekybos ir maitinimo įmonės, sporto kompleksai. Viešbučio aplinka, reklama ir paslaugos. Viešbučio „holiday inn vilnius“ lojalių klientų programos kūrimas. Klientų segmentas viešbutyje. Konkurentų analizė. Viešbučio ssgg analizė. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Lojalių klientų programa. Išvados. Siūlymai. Literatūros sąrašas. Santrauka užsienio kalba. Klausimynas.


Darbo tema: Viešbučio „Holiday Inn“ lojalių klientų sistemos kūrimas.

Temos aktualumas: Lojalių klientų ieškojimas ir jų pritraukimas. Svečiams pritraukti yra įvairiausių būdų: lojalumo kortelės, nuolaidos pastoviems klientams. Turizmo srityje tai labai aktualu viešbučiams, nes šiuolaikinėje rinkoje jie siekia ne tik patenkinti kliento lūkesčius, bet ir stengiasi padaryti taip, kad jis čia atvyktų ne vieną kartą.

Darbo problema: Nepakankamas viešbučio užimtumas ir siaurias lojalių klientų ratas.

Darbo objektas: Viešbučio „Holiday Inn“ lojalumo programa.

Darbo tikslas: Išsiaiškinti klientų pasitenkinimą lemiančius veiksnius. Sukurti lojalią programą, kad svečiai taptų pastoviais klientais.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti mokslinės literatūros analizę lojalumo klausimais;

2.Pristatyti įmonę ir ją apibūdinti;

3.Ištirti konkurentus;

4.Ištirti viešbučio vartotojų segmentus;

5.Atlikti rinkodaros tyrimą, taikant anketinės apklausos būdą;

6.Atlikti SSGG analizę;

7.Parengti lojalių klientų programą;

Tyrimo metodai:

1.Literatūros šaltinių lyginamosios analizės metodas.

2.Statistinių duomenų rinkimas ir sisteminimas.

3.Anketinė apklausa.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 28 puslapiai (3773 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 176 KB
  • Nauju klientu pritraukimas ir lojalumo programos kurimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Nauju klientu pritraukimas ir lojalumo programos kurimas . (2012 m. Spalio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/nauju-klientu-pritraukimas-ir-lojalumo-programos-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:32