Naujų prekių kūrimas skaidrės


Verslo skaidrės. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Naujų prekių kūrimas. Prekės naujumo samprata. Naujumo aspektai. Prekės naujumo laipsnis. Melanotan – maisto papildas, užtikrinantis sveiką odos įdegį. Naujų prekių kūrimo priežastys. Naujų prekių kūrimo rizika. Naujų prekių vystymo strategija. Inovacijų intensyvumas. Nenutrūkstančios inovacijos. Diskusija. Periodiškai nenutrūkstančios inovacijos. Nutrūkstančios inovacijos. Požiūriai į naujos prekės vystymą. Reaguojančios organizacijos požymiai. Iniciatyvios organizacijos požymiai. Pvz. Sony. Veiksniai įtakojantys naujo produkto sėkmę. Naujos prekės kūrimo etapai. Naujų idėjų šaltiniai. Pvz. Naujų idėjų generavimas. Pvz. Koncepcijos vystymas ir tikrinimas. Maketingo strategijos pavyzdys. Daimler Bio-degalais varomas automobilis. Gamybos pardavimo galimybių analizė. Prekės sukūrimas. Bandomasis marketingas Virgin lokomotyvai. Pvz. McDonald’s. Naujos prekės adaptacijos procesas. Susidomėjimo palaikymas. Pvz. Sojos pienas. Vartotojų klasifikavimas pagal požiūrį į naują prekę. Inovacijos ir adaptacijos procesas. Konkurentų įėjimas į rinką. Pvz. Microsoft’s Xbox Vs Sony’s PlayStation. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės gyvavimo ciklo strategijos. Mados produktai. Susižavėjimas. Įmonės veiksmai, priklausomai nuo prekės gyvavimo etapo. Marketingo strategijos įvedimo etape. Marketingo strategijos augimo etape. Marketingo strategijos brandos etape. Marketingo strategijos smukimo etape.


Prekės naujumo samprata. Naujų prekių kūrimas. Inovacijų intensyvumas. Požiūriai į naujos prekės vystymą. Naujos prekės kūrimo etapai. Naujos prekės adaptacijos procesas. Prekės gyvavimo ciklas ir taikomos marketingo strategijos.

Iki kada tai nauja? (laiko kriterijus) Kam tai nauja? (subjektyvus kriterijus): Vartotojui ar Gamintojui Kiek tai nauja? (intensyvumo kriterijus): Konceptualiai nauja. Patobulinta sena.

Aštri konkurencija tarp įmonių. Geriau tenkinami vartotojų poreikiai, apimama daugiau rinkos segmentų. Prestižas (“pirmaujančios” įmonės įvaizdis). Būtinybė pakeisti prekes, atsidūrusias brandos arba smukimo stadijoje.

Įsigyjimas – įmonės, patento ar licenzijos gaminti kažkieno kito produktus pirkimas. Naujos prekės vystymas – originalios prekės, prekės ženklo ar jų patobulinimų, modifikacijų vystymas, investuojant įmonės išteklius.

Egzistuojančių produktų modifikacijos: Dažniausiai sutinkamas inovacijų tipas. Vartotojam nereikia visko iš naujo mokytis; pakeitimai yra nežymūs. Pvz.: prekės ženklo ar linijos pratęsimas. Naujai sukurto produkto kopija su nežymiais patobulinimais.

Mokslo tiriamieji ir plėtros darbai yra labai brangūs. Kaip manote, ar reikėtų investuoti į MTTP veiklą, ar geriau kopijuoti konkurentų sukurtus produktus?

Pasinaudojimas paskelbtomis inovacijomis, kuriant naują produktą: Dviejų ar daugiau technologijų panaudojimas, kuriant inovatyvią sistemą.

Visiškai naujas produktas: Žymūs gyvenimo būdo pakeitimai. Vartotojai turi mokytis naudoti naujus produktus. Pvz.: mikro bangų krosnelės, PC ir kt.

Nelinkę prisiimti pirmojo ėjimo riziką. Veikia kaip rinkos lyderių sekėjai. Vengia aukštų kaštų, atsirandančių įvedant naują prekę. Koncentruojasi pritaikymo ir dizaino sprendimų paieškose.

  • Verslas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 47 puslapiai (799 žodžiai)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 10952 KB
  • Naujų prekių kūrimas skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Naujų prekių kūrimas skaidrės. (2016 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/nauju-prekiu-kurimas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:25