Naujų produktų kūrimas įmonėse


Marketingo skaidrės. Naujų produktų kūrimas. Produkto suvokimas. Siauresnis produkto suvokimas. Produkto gyvavimo ciklo ypatumai. Naujų produktų sėkmės ir nesėkmės priežastys. Produktas kaip procesas ir kaip proceso rezultatas. Naujų produktų kūrimas įmonėse. Naujų produktų kūrimo būdai įmonėse. Konservatyvus būdas. Naujų produktų kūrimo būdai įmonėse. Holistinis būdas. Naujų produktų kūrimo būdai įmonėse. Išorinis būdas. Naujų produktų kūrimo būdai įmonėse. Atviras būdas. Deleguojantis (perduodantis) būdas.


Pirmi du kriterijai priklauso grupei - „Teikiantis didelę motyvaciją įsigyti - motyvatoriai". Trečias ir ketvirtas priklauso grupei „Neturintis kliūčių įsigyti - stabdantys“.

Motyvatoriai skatina vartotoją įsigyti produktą dėl to produkto teikiamos naudos ir žemesnės nei konkuruojančių produktų kainos. Stabdantys veiksniai sudaro galimam naujo produkto vartotojui kliūtis įsigyti ir naudoti produktą. „Idealus" naujas produktas labiausiai atitinka visus kriterijus (10 balų). Idealaus produkto kaina yra žymiai žemesnė nei konkurentų teikiama didesnė nauda (geresnės produkto savybės), nereikia jokių papildomų pastangų vartotojui pradėti naudoti naują produktą, nereikia jokių papildomų išlaidų esamą produktą pakeisti nauju, labai lengva įsigyti (nereikia laukti, patogi vieta, laikas ir pan.).

Produkto sudėtiniai elementai - procesas ir proceso rezultatas.

Idėjų generavimo būdai: Konservatyvus Holistinis Išorinis Atviras Deleguojantis (perduodantis).

Idėjas generuoja vadovai. Darbai atliekami įmonės viduje. Įmonėje dominuoja hierarchinė struktūra. Produktai kuriami nereguliariai. Naudojamas smulkiose įmonėse.

Sudaroma naujo produkto kūrimo grupė. Įtraukiami darbuotojai. Idėjos plėtojamos įmonėje. Įtraukiami išoriniai ekspertai. Produktai kuriami reguliariai. Efektyviai panaudojamos įmonės viduje sukauptos žinios. Įmonė atsisako hierarchinės struktūros.

Į naujo produkto idėjų generavimo procesą įtraukiama visa visuomenė. Sudaromos sąlygos visuomenei pateikti savo idėjas. Apimamas didelis visuomenės sluoksnis, galima gauti netikėtu, nešabloniškų idėjų.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (576 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 735 KB
  • Naujų produktų kūrimas įmonėse
    10 - 4 balsai (-ų)
Naujų produktų kūrimas įmonėse. (2015 m. Birželio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/nauju-produktu-kurimas-imonese.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:46