Naujų ugdymo technologijų pritaikymo galimybės dailės pamokoje


Dailės bakalauro darbas. Santrauka. Įvadas. Sąvokų žodynėlis. Naujų ugdymo technologijų pritaikymo galimybių dailės pamokose teorinis pagrindimas. Naujųjų ugdymo technologijų apibrėžtis. Naujųjų ugdymo technologijų panaudojimo tikslingumas. Mokymo/mokymosi priemonių, kurios gali būti naudojamos per dailės pamokas, apibūdinimas. Naujosios ugdymo technologijos „Interaktyvi lenta“. Naujosios ugdymo technologijos „Interaktyvus priedėlis“. Naujosios ugdymo technologijos „Projektorius“. Naujosios ugdymo technologijos „ARS“. Naujosios ugdymo technologijos „Dailė mokykloje“. Naujosios ugdymo technologijos „Paint“. Technikos kenksmingumas mokinių sveikatai. Mokinių požiūris į naujųjų ugdymo technologijų taikymą dailės pamokose. Tyrimo metodologija. Tyrimo instrumento pagrindimas. Apklaustųjų charakteristika. Tyrimo duomenų analizė. Pamokų planai panaudojant naująsias ugdymo technologijas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas: Atskleisti naujų ugdymo technologijų pritaikymo galimybes dailės pamokose.

Darbo uždaviniai:

1.Pagrįsti naujų ugdymo technologijų taikymo galimybes dailės pamokose.

2.Išsiaiškinti moksleivių požiūrį į naujų ugdymo technologijų panaudojimą dailės pamokose.

3.Parengti pamokų planus, kuriuose taikomos naujų ugdymo technologijų galimybės.

  • Dailė Bakalauro darbai
  • 2014 m.
  • 39 puslapiai (8077 žodžiai)
  • Dailės bakalauro darbai
  • Microsoft Word 549 KB
  • Naujų ugdymo technologijų pritaikymo galimybės dailės pamokoje
    10 - 2 balsai (-ų)
Naujų ugdymo technologijų pritaikymo galimybės dailės pamokoje. (2014 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/nauju-ugdymo-technologiju-pritaikymo-galimybes-dailes-pamokoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:31