Neformalusis ugdymas vaikų dienos centre


Sociologijos skaidrės.

Neformalusis ugdymas vaikų dienos centre. Vaikų dienos centrų atsiradimas ir jų teikiamos paslaugos. Dienos užimtumo ir intensyvios pagalbos vaikui paslaugos. Socialinės paslaugos tiklsinės grupės šeimoms/artimiesiems. Neformalaus ugdymo apibrėžtis. Neformalusis ugdymas vaikų dienos centre. Išoraitė (2007) iškiria 6 vaikų dienos centro paskirtis. Pagrindinės dienos centruose vykdomos programos vaikams pagal D. Išvados. Literatūra.


Informavimas; konsultavimas: a) socialinis; b) psichologinis; c) teisinis. Socialinių, tėvystės, vaiko auklėjimo įgūdžių ugdymas. Integracinės paslaugos vaikams ir jų tėvams: Konsultavimas; Tarpininkavimas; Laisvalaikio organizavimas.

Apibendrinus galima teigti, kad dienos centrai padeda skurstančioms, asocialioms šeimoms prižiūrėti vaikus, rūpintis jų gerove. Dienos centrų darbuotojai stebi rizikos grupės šeimas ir, jei reikia, nukreipia vaikus ir tėvus kitiems specialistams.

Žalimienė (2003) teigia, jog pagrindiniai vaikų dienos centruose keliami uždaviniai, klientų poreikiai lemia jų teikiamų paslaugų apimtį, sandarą bei kokybę. Socialinias paslaugas dienos centre gali teikti socialinis darbuotojas, savanoris ir kt.

Aktyviai kovoti su socialinėmis problemomis; Skatinti bendruomenės aktyvumą, savarankiškumą bei sąmoningumą ; Sudaryti sąlygas kūrybingai ir turiningai praleisti laisvalaikį; Teikti informaciją, įvairių sričių specialistų konsultacijas; Formuoti asmens higienos įgūdžius, skatinti savivoką; Kiekvieną žmogų mokyti vertinti save ir jaustis vertingu ir saugiu mūsų visuomenėje.

Socialinių įgūdžių formavimas Sveikatos ugdymo Savęs pažinimo ir tarpusavio pagalbos Smurto prieš vaikus prevencijos Pasirengimo karjerai.

Jovaiša, L. (2001). Edukologijos pradmenys.Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla Išoraitė, M. (2007). Socialinių paslaugų administravimas. Vilnius. 99-111. Kvieskienė, G., Petronienė, O. (2007). Neformaliojo vaikų švietimo prieinamumas. Socialinis ugdymas. Nr.1 (14). Vilnius: Vilniaus pedagoginis universitetas. Ruika, D., Zaivej, S. (2003). Dienos užimtumo ir prevencijos centras:metodinės rekomendacijos. Vilnius: Spindulys. p. 13-17. Šukytė, D. (2007). Neformaliojo ugdymo modelis: teorinis ir empirinis pagrindimas:[rankraštis]: [daktaro disertacija]: socialiniai mokslai, edukologija (07 S).Vilnius: Vilniaus pedagoginis universitetas.

  • Sociologija Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (738 žodžiai)
  • Sociologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 10 KB
  • Neformalusis ugdymas vaikų dienos centre
    10 - 10 balsai (-ų)
Neformalusis ugdymas vaikų dienos centre. (2016 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/neformalusis-ugdymas-vaiku-dienos-centre.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:39