Nekilnojamo turto praktikos ataskaita


Vadybos praktikos ataskaita. Tūrinys. Įvadas. Nekilnojamo įmonių turto valdymo ypatumai. Nekilnojamo turto rinkodaros ypatumai. Segmentavimas. Nekilnojamo turto pirkimo/pardavimo procedūros. Personalo vadybos principai nt agentūroje. Nekilnojamo turto vertinimas. Nekilnojamojo turto vertinimo metodų apžvalga. Nt agentūros teikiamos paslaugos. Išvados.


Praktikos tikslas – susipažinti su operatyvinės veiklos koordinavimas nekilnojamo turto įmonėse, sužinoti ir atlikti rinkos tyrimą, mokėti įvertinti nekilnojamo turto rinką, išmanyti nekilnojamo turto paslaugų organizavimą, vadybos principus, įgyti konkretaus darbo įgūdžių.

NEKILNOJAMO TURTO RINKODAROS YPATUMAI

Prieš kuriant ir adaptuojat sėkmingą pozicianavimo strategiją, tūri būti atlikta rinkos analizė, pagrįsta segmentavimų, tikslinę rinkos nustatymų, pozicianavimo modeliu, kuriuo remiantis eiliškumo tvarka atliekami šie veiksniai:

Segmentuojama rinka apžvelgiama visa rinka, kurioje yra galimybės veikti; ji suskirstoma į segmentus pagal reikšmingus kriterijus (demografinius, psichologinius, geografinius, elgesio);

Nustatoma tikslinė rinka (ekonomiškai vertingiausia vartotojų grupė) ir auditorija (asmenų grupė, į kurią orientuota pozicionavimo strategija): kuo tiksliau apibrėžiama, kuriai rinkai paslauga bus skirta, kokios yra šios rinkos dalies vertybės, kokiais kanalais ji pasiekiama:

Išsiaiškinti ko šie klientai nori ir kokios jų vertybės;

Sukurti paslaugą, atitinkančią tikslinės auditorijos poreikius;

Be pozicionavimo strategijos, vartotojų nuomnę gali formuoti išorės elementai, kuriuos privalu valdyti derinti prie pozicionavimo strategijos. Kai klientai neturi galimybės įvertinti paslaugų kokybės iš karto, jie vertina įmonės įvaizdį pagal tai ką gali pamatyti: biuro lokacija ir įrengimas; kitų klientų atsiliepimai ir rekomendacijos (visuomenės nuomonė); įmonės reklama; paslaugų kaina; įmonės viešoji komunikacija (valdovo komunikacija); kiti reprezentaciniai dalykai.

Svarbu pabrėžti, jog prieš pirkdamas ir vartodamas, potencialus pirkėjas dažniausiai atlieka rinkos analizę. Naujas vartotojas paslaugos teikėją renkasi pagal jam keliamas asociajas su paslauga, įvertindamas akcentuojamas geriausias paslaugos savybes, kitus vartotojus. Pirkdamas klientas paslaugą visada kelia lūkesčius. Paslauga bus įvertinta gerai arba blogai atsižvelgiant į tai, kiek vartotojo lūkesčių buvo įvygdinta alikus paslaugą. Teisingai pateikiant konkrečias paslaugų savybes ir jas akcentuojant bei kuriant teigiamą įvaizdį galima sulaukti teigiamos reakcijos ir užtikrinti pasitenkinimą.

Rinkos segmentas, tai grupė klientų kurie yra susiję tam tikrais aspektais: panašiai reaguoja į rinkodaros komunikaciją, turi panašius poreikius, kelia panašius lūkesčius, pripažįsta bendras vertybes ir panašiai. Segmentavimo užduotis yra nustatyti, tam tikroje rinkoje esančius klientų segmentų (grupes). Segmentavimas remiasi diferencijavimu, kitaip sakant rinka diferencijuojama į segmentus. Šis procesas įmonei naudingas, nes ledžia:

Nekilnojamo turto praktikos ataskaita. (2015 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/nekilnojamo-turto-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:39