Nekilnojamojo turto marketingas


Marketingo kursinis darbas.

Paveikslų sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Apie įmonę „Ober-Haus“. Uab „Ober-Haus“ veiklos sritys. Uab „Ober-Haus“ organizacinė struktūra. Uab „Ober-Haus“ SSGG analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. SSGG analizės apibendrinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pagrindinė tema, kurią išnagrinėjome šiame namų darbe yra nekilnojamojo turto įmonės UAB „Ober-haus“ veikla bei įmonės SSGG analizė.

Darbo tikslas – atlikti įmonės UAB „Ober-haus“ SSGG analizę.

Darbo uždaviniai:

Pristatyti nekilnojamojo turto įmonę UAB „Ober-haus“;

Išanalizuoti įmonės veiklos sritis bei organizacinę struktūrą;

Atlikti įmonės SSGG analizę: išanalizuoti makro- ir mikroaplinkas;

Parinkti įmonės veiklos strategiją.

Darbo metodika: statistinių duomenų analizė, informacija internete.

Tarpininkauja perkant/parduodant ar nuomojant įvairų nekilnojamąjį turtą;

UAB“ Ober-haus“ organizacinė struktūra pateikta 1 paveiksle. Struktūros viršuje yra generalinis direktorius, kuris yra atsakingas už svarbiausias įmonės funkcijas, kurios apima vadovavimą skirtingų organizacijos padalinių vadovams. Jam padeda pavaduotojai. Žemiau esantys padalinių vadovai atsakingi už skirtingas įmonės veiklas ir jiems yra pavaldūs visi kiti darbuotojai.

Ekonominė aplinka pasireiškia tam tikrais ūkio raidos dėsningumais ir tendencijomis, darančiomis įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams. Svarbiausi yra šie rodikliai:

Auganti ekonomika sukuria labai palankias aplinkybes įmonės veiklai. Gerėjanti ekonomika didina statybos sektoriaus augimą ir vystymąsi. Tai lemia didesnį klientų ratą, nes esant daugiau nekilnojamojo turto objektų rinkoje, tuo didesnė tikimybė sulaukti daugiau klientų norinčių įsigyti nekilnojamąjį turtą. Taip pat gerėjantis žmonių gyvenimas pritrauks daugiau investicijų. Tai reiškia, jog žmonės bus linkę pirkti nekilnojamąjį turtą, todėl jiems reikės specialistų pagalbos ir „Ober-haus“ teikiamų paslaugų.

Statybų kainų indeksas apibūdinamas kaip santykinis rodiklis, kuriuo išreiškiamas naujos statybos objektų sąnaudų elementų (medžiagų, mechanizmų darbo, darbo užmokesčio ir kitų) bendrasis kainų pokytis per tam tikrą laikotarpį.

Mažėjantis nedarbingumas rodo, jog vis daugiau gyventojų turi pastovų pajamų šaltinį. Didėjančios namų ūkių pajamos ir didėjanti gyventojų perkamoji galia teigiamai atsiliepia įmonės veiklai, nes didesnė tikimybė sulaukti daugiau klientų, norinčių ir galinčių pasinaudoti įmonės teikiamomis paslaugomis.

Gyventojai disponuodami didesnėmis pajamomis, turės galimybę didesnę jų dalį investuoti į nekilnojamąjį turtą. Todėl jiems bus reikalingos nekilnojamojo turto ekspertų paslaugos. Tai teigiamai veikia UAB „Ober-haus“ įmonės veiklą, nes tikėtina, kad įmonė sulauks daugiau klientų.

Statistiniai duomenys rodo, jog Lietuvoje emigrantų skaičius yra didesnis už imigrantų, o tai savo ruožtu sukelia neigiamą neto migraciją, dėl kurios gyventojų skaičius Lietuvoje mažėja. Demografiniai rodikliai nėra palankūs įmonės veiklai, nes trūksta potencialių klientų, kaip nekilnojamojo turto pirkėjų. Taip pat mažėjant gyventojų skaičiui, nėra būtinybės naujų objektų statybai, todėl įmonė taip pat nesulaukia pakankamai pasiūlymų iš statybos įmonių.

Teisinės informacijos vis daugėja ir jos nežinojimas klientui gali sutrukdyti parduoti arba nupirkti nekilnojamąjį turtą. Domėtis teisiniais klausimai ir atlikti visus įstatymais reglamentuotus reikalavimus daugelis jau neturi laiko. Nekilnojamojo turto agentūroje dirbantys darbuotojai puikiai išmano teisinius klausimus, todėl visada gali suteikti reikalingą informaciją klientui. Klientai taupydami savo brangų laiką, kreipiasi į UAB „Ober-haus“, kurioje dirbantys specialistai greitai sutvarko teisinius klausimus susijusius su kliento nekilnojamuoju turtu.

Nekilnojamojo turto marketingas. (2016 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/nekilnojamojo-turto-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 03:04