Neotomistinis požiūris ir ugdymo metodai


Filosofijos referatas. Įvadas. Neotomizmas kaip filosofinė kryptis. Neotomistinė ugdymo samprata ir raiška. Koncepcijos vertinimas. Neotomizmo filosofijos vystymosi teorija. Šiuolaikinė krikščioniškoji filosofija. Išvados. Literatūros sąrašas.


Objektas: Neotomistinė filosofija ir jos ugdymo metodai.

Tikslas: Išsiaiškinti, kas tai yra neotomistinė filosofija, kokie yra jos ugdymo metodai.

Uždaviniai:

1.Paaiškinti neotomistinės ugdymo filosofijos sampratą;

2.Aptarti ugdymo metodus.

Metodai: Literatūros šaltinių analizė.

Temos aktualumas: Neotomistinė filosofija itin aktuali ugdymo procese, kadangi ši filosofijos kryptis stengiasi suderinti žinojimą ir tikėjimą. Ji nagrinėją vieną iš esminių žmogaus gyvenimo klausimų- būties klausimą. Šiuolaikinėje, materialiojoje visuomenėje ypatingai svarbu atkreipti žmonių dėmesį į dvasinį pasaulį, kuris yra amžinas ir nepriklausomas, taurinantis patį žmogų. Svarbu parodyti ugdytiniams, kad dvasinis pasaulis daug vertingesnis nei materialusis.

Ugdymas tik tada yra pilnavertis, kai ugdytiniai įgyja gilias mokslines žinias, o lygiagretaus religinio ugdymo dėka tobulėja ugdytinio dvasinis pasaulis. Kadangi neotomizmo filosofijos teigimu materialusis gyvenimas yra pasirengimas dvasiniam gyvenimui, tai ir ugdymo tikslas- parengti žmogų transcendentinei būčiai.

  • Filosofija Referatai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2815 žodžių)
  • Kolegija
  • Filosofijos referatai
  • Microsoft Word 41 KB
  • Neotomistinis požiūris ir ugdymo metodai
    10 - 3 balsai (-ų)
Neotomistinis požiūris ir ugdymo metodai. (2014 m. Spalio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/neotomistinis-poziuris-ir-ugdymo-metodai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 09:58