Nėra padėties be išeities


Marketingo esė. „Nėra padėties be išeities“.


Šiuolaikiniame pasaulyje kiekvienas stengiasi rasti „vietą po saule“. Žmogus taip elgiasi iki tol, kol tai neša finansinę naudą arba susimąsto, kiek tai yra teisinga ar teisėta. Dažnai varžymasis ir šiltesnės vietelės ieškojimas sukelia moralius arba amoralius veiksmus. Susiduriame ne tik su šia problema, bet ir su dar viena, iš to išeinančia kita problema: kaip identifikuoti moralios virtimą amoralumu, arba kitaip tariant, kada vieni ar kiti veiksmai virsta peržengę visas padorumo, žmogiškumo ar kitas normas. Panagrinėkime verslą moralumo klausimu. Tabako ir alkoholio pramonė vienas geriausių pavyzdžių.

Lietuva, šalis, kur žmonių vartojimas ir noras masiškai pirkti yra nauja priklausomybės forma. Vartojimas- neatskiriamas nuo žmogaus, tačiau yra tokių prekių, kurių vartojimas tam tikrais atvejais yra apribotas. Alkoholis. Produktas, kaip žinia, yra apribotas LR Alkoholio kontrolės įstatymu ir netgi programą turime, pavadintą, Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa.

  • Marketingas Esė
  • 2014 m.
  • 2 puslapiai (767 žodžiai)
  • Marketingo esė
  • Microsoft Word 13 KB
  • Nėra padėties be išeities
    10 - 2 balsai (-ų)
Nėra padėties be išeities. (2014 m. Spalio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/nera-padeties-be-iseities.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:29