Nereikalingų prekių pirkimo vertinimo tyrimas


Uab maxima lt prekiu isdestymas. Prekiu ekspozicija. Prekės ženklo vertinimas moksliniai darbai. Prekės ženklo įtakos tyrimai. Prekių išdėstymas maximoje. Prekiu isdestymo itaka. Prekiu išdėstymas apklausa. Pirkima skatinantys veiksniai spera. Prekinio ženklo vaidmuo reklamoje skaidrės. Prekiu pirkimo motyvacijos apklausa.

Vadybos kursinis darbas. Nereikalingų prekių pirkimo vertinimo tyrimas. Santrauka. Įvadas. Pardavimo orientacija. Pardavimą skatinantys veiksniai. Pardavimą skatinančios programos. Kur veda spalvingos akcijų ir nuolaidų vilionės. Informacinio psichologinio poveikio metodai. Prekių ekspozicija. Prekių išdėstymas ir apiforminimas. Prekių išdėstymas ir apiforminimas labiau didina pardavimą. Anketinės apklausos duomenų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Vartojamų terminų žodynas. Literatūros sąrašas. Priedai.


Darbe nagrinėsiu akcijų, prekių išdėstymo ypatumų, grupavimo, apšvietimo, kvapų, prekių ženklų ir logotipų vaidmens bei reklamos reikšmę bei svarbą šiuolaikinėse verslo sąlygose, kurios pasireiškia prekių, nors ir gaminamų skirtingų gamintojų, supanašėjimu, produkcijos pertekliumi.

Darbo objektas: nereikalingų prekių pirkimo vertinimo tyrimas

Darbo tikslas: nereikalingų prekių pirkimo tyrimo analizė. Išanalizuoti akcijų, reklamos, prekių išdėstymo ypatumų, grupavimo, apšvietimo, kvapų, prekių ženklų ir jų įtakos bei poveikio mechanizmą vartotojui.

Darbo uždaviniai. Išanalizuoti pardavimo orientacijos teorinę medžiagą. Išnagrinėti pardavimą skatinančius veiksnius. Išsiaiškinti kaip akcijos ir nuolaidos įtakoja pirkėjus pirkti nereikalingas prekes. Išsiaiškinti kokia prekių išdėstymo įtaka daroma prekių pirkimui. Atlikti pirkėjų apklausą, susijusią su nereikalingų prekių pirkimu ir pirkimui daromą įtaką. Aprašyti neplanuotų prekių pirkimo ir pirkimui daromą įtaką, analizę.

Darbo metodai: sisteminė ir palyginamoji mokslinės literatūros analizė, loginė lyginamoji analizė ir sintezė, praktinės patirties analizė, anketinės apklausos analizė, interneto duomenų analizė.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 31 puslapis (6624 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 93 KB
  • Nereikalingų prekių pirkimo vertinimo tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Nereikalingų prekių pirkimo vertinimo tyrimas. (2012 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/nereikalingu-prekiu-pirkimo-vertinimo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:43