Netaisyklinga laikysena


Laikysena magistriniai darbai. Taisyklinga ir netaisyklinga laikysena referatas. Netaisyklinga laikysena tai.

Kūno kultūros referatas. Nugaros skausmas. Taisyklinga laikysena. Netaisyklingos laikysenos požymiai. Nugaros raumenų tempimo ir stiprinimo pratimai. Pratimai nugarai stiprinti. Išvados.


Kiekvienas privalome rūpintis savo sveikata. Juk ji, kaip ir gera savijauta, žvali nuotaika, labai priklauso nuo mūsų pačių. Deja, toks požiūris nėra populiarus. Savo sveikatai, ligų profilaktikai ir sveikai gyvensenai dėmesio skiriame tikrai per mažai. Tad norėdami išlaikyti taisyklingą laikyseną, reikia tinkamai sėdėti, laikyti nugarą ir galvą tiesiai, stiprinti nugarą ir jos raumenis pratimais. Reikia nepamiršti, kad taisyklingą laikyseną reikia ugdyti nuo mažų dienų, o ją saugoti – visą gyvenimą.

Netaisyklinga laikysena. (2013 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/netaisyklinga-laikysena.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:03