Netinkamos reklamos atvejo analizė


Žiniasklaidos skaidrės. Netinkamos reklamos atvejo analizė. Netinkama reklama. Lietovos reklamos etikos kodekso pažeidimai. Padorumo. Reklamuotojams patariama vengti neatsargių žodžių ar vaizdų. Nuomonės. Kodekso taisyklės nedraudžia turėti savo nuomonės. Lyginamosios. Klaidinimo. Reklamoje negali būti jokių aprašymų. Kaip buvo galima to išvengti? Vertėjo vengti neatsakingo žodžio „NENUSIGRYBAUK“ ir vaizdų. Septintame punkte teigiama, jog visos lyginamosios reklamos turi gerbti teisingos konkurencijos principus. Reklamoje reikėjo vengti aprašymų. Literatūra. Lietuvos reklamos etikos kodeksas. 2. „Tauragės žinios“ laikraštis.

  • Žiniasklaida Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (260 žodžių)
  • Žiniasklaidos skaidrės
  • MS PowerPoint 194 KB
  • Netinkamos reklamos atvejo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Netinkamos reklamos atvejo analizė. (2015 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/netinkamos-reklamos-atvejo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:20