Netradicinė kūno kultūros pamoka


Netradicine kuno kultura. Ineta plungaite. Netradicinės kūno kultūros pamokos. Netradicines kuno kulturos pamokos planas. Pamokos planas kūno kultūros pamoka. Nemokami referatai kuno kultūros pamokai. Integruotos kūno kultūros pamokos. Kuno kulturos pamoka netradicine lengvosios atletikos pamoka. Kūno kultūros pamokos uždaviniai. Šokis kuno kultūros tema.

Kūno kultūros konspektas. Pagrindiniai uždaviniai. Rankų ir kojų raumenų lavinimas. Pilvo ir nugaros raumenų lavinimas. Pagerinti širdies, kraujagyslių, kvėpavimo sistemų darbą. Pagrindiniai aerobikos žingsniai arba nesudėtingi koordinaciniu požiūriu judesių deriniai. Atskiri pratimai rankų, krūtinės, liemens, nugaros, kojų raumenims. Didžiojo krūtinės raumens, klubų dubens sąnario lenkiamųjų, keturgalvio, stuburą tiesiamųjų, blauzdos dvilypio raumenų, pakinklių bei achilo sausgyslių dinaminis tempimas stovint. Ritmiški ir nepertraukiami daromi judesiai: įvairūs žingsniai (pagrindiniai elementai, šokių žingsniai) ir žingsnių variacijos, kombinacijos su tam tikru kartojimų skaičiumi; rankų ir kojų koordinacija.


Ineta plungaitė Atskiri prdidžiojo krūtinės raumens, klubų dubens sąnario lenkiamųjų, keturgalvio, stuburą tiesiamųjų, blauzdos dvilypio raumenų, pakinklių

Pagerinti širdies ir kraujagyslių, kvėpavimo sistemų darbą, padidinti deguonies poreikį, didinti rapagrindiniai aerobikos žingsniai arba nesudėtingi jų deriniai atliekami mažesne amplitude, nekeliant rankų virš galatsipalaidavimo, kvėpavimo pratimai. Tempimo pratimai linkusioms susitraukti ir labiausiai pratybų metu apkrautoms raumenų grupėms su fiksacija. Bendras kūno atpalaidavimas.

Temti darbe dalyvavusių raumenų grupes, gerintiatsistojame su hanteliais rankose, kojas laikome pečių plotyje. Kelius šiek tiek sulenkime, lenkiamės tol, kol nugara taps lygiagreti grindims, rankas su hanteliais nuleidžiame (tarsi pakabiname) palengva lenkiame rankas per alkūnes pritraukdamos hantelius beveik prie liemens. Pakartojame kartus, tada išsitiesiame. Keletą sekundžių pailsime iratsistojame tiesiai, kojasnesvyruodamos keliame rankas į šonus maždaug iki pečių aukščio. Dabar nuleidžiame. Pratimą kartojame kartus, tačiau su kiekvienu nauju pakėlimu rankas artiname vieną prie kitos, kad su penktuoju pakėlimu rankos būtų jau priešais jus. Pailsime ir dar p. Įtūpstai. Pagrindinis krūvis tenka sėdmeniniams raumenims ir, priklausomai nuo žingsnio ilgio, keturgalviams šlaunies raumenims (žingsnis trumpas) arba dvigalviams šlaunies raumenims (žingsnis platus).

Kojų lenkimas gulint. Pagrindinis krūvis tenka šlaunies lenkiamiesiems raumenims, y

Netradicinė kūno kultūros pamoka. (2011 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/netradicine-kuno-kulturos-pamoka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:38