Netradicinis marketingas


Marketingo skaidrės. Netradicinis marketingas. Kokį Vilnių mato užsieniečiai? Vilnius – nepamirštama harmonija ir žavesys. Reklaminiame klipe apie Vilnių rodoma jauki miesto aplinka su gražiausia senamiesčio architektūra. Londonas pristato pirmąją reklamą ant scenos. „Gyva reklama”. Pirmoji pasaulyje reklama tradicinio teatro scenoje. Norima parodyti ir reklamuoti patrauklią Londono dvasią. „Paulig Classic” kampanija. Kovo mėnesį kompanija „Paulig“ pristatė naują. „Paulig classic – atrask tikrą kavą”.


Kovo mėnesį kompanija „Paulig“ pristatė naują, specialiai Baltijos šalių kavos mėgėjams sukurtą „Paulig Classic” kavą. Tai visiškai nauja kava, unikali skoniu, pakuote bei komunikacijos koncepcija. Naująjį “Paulig Classic” kavos mišinį ekspertai kūrė atsižvelgdami į pusantrų metų trukusius nuodugnius Baltijos šalių vartotojų tyrimus.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (166 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 150 KB
  • Netradicinis marketingas
    10 - 3 balsai (-ų)
Netradicinis marketingas. (2015 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/netradicinis-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:57