Neverbalinė komunikacija organizacijoje


Vadybos skaidrės. Neverbalinė komunikacija organizacijoje. Planas. Kūno kalbos reikšmė komunikacijos procese. Prezentacijos laukimas. (jeigu pranešėją pristato. renginio vedėjas). Prezentacijos laukimas. (jeigu tenka laukti salėje). Laikysena prezentacijos metu. Prezentacijos metu nereikėtų. Negatyvių gestų sąrašas. Neverbalinės komunikacijos formos. Akių kontaktas. Gestų reikšmės. Atvirumas. Nuoširdumas ar nenuoširdumas. Nepasitiki savimi arba pašnekovu. Abejoja. Meluoja pats arba įtaria, kad meluoja oponentas. Kaip atpažinti melagį? Kritiškai, neigiamai vertina. Nekantrauja arba nori baigti pokalbį. Analizuoja. Rengiasi priimti sprendimą. Pasitikėjimas savimi, išdidumas. Ryžtas, drąsa, agresyvumas. Sauja saujoj yra ramumo ir pasitikėjimo ženklas. Tarpkultūriniai skirtumai. Gestų svarba skirtingose kultūrose. Šypsenos kodas skirtingose kultūrose. Tylos kodas skirtingose kultūrose. Žvilgsnio kodas. Bendravimo atstumo kodas. Prisilietimo kodas. Pasisveikinimo kodas. Pakelto nykščio kodas. Apranga. Verslo dovanos. Užduotys. Kokios, tikėtina, yra šių gestų reikšmės? Vienu žodžiu pavadinkite kūno pozos reikšmę (drovus ir pan. ). Atsakymai.


Kūno kalbos reikšmė komunikacijos procese Elgesys prezentacijos metu Neverbalinės komunikacijos formos Gestų reikšmės Tarpkultūriniai skirtumai Protokolo reikalavimai (apranga, verslo dovanos, priėmimas po derybų ar verslo susitikimo).

Kada pranešėją pristato renginio vedėjas, dauguma pranešėjų savo dėmesį nukreipia tik į jį. Ir kas atsitinka? Auditorija atsiduria antrame plane. Todėl: Pasinaudokite pristatymo momentu ir užmegzkite pirmą kontaktą su klausytojais. Spies S. (2006). Kūno kalba. Vilnius.

Sėdėkite tiesiai. Klausykitės, ką kalba pranešėjas. Jūsų klausytojai tuoj pat pastebės, kad nesiklausote kalbančiojo. Kaip ir kalbantysis, palaikykite kontaktą su klausytojais ir ramiai apžvelkite visus, sėdinčius salėje.

Stovėkite teisingai (kojos – pečių plotyje, pilna pėda, tvirtai remkitės į grindis). Pasisukite į žiūrovus, savo kūno svorį šiek tiek perkeldami į priekį, taip signalizuodami susidomėjimą. Spies S. (2006). Kūno kalba. Vilnius.

Įsikibus laikytis kalbėtojo tribūnos ar užrašų; trinti rankų; gniaužyti rankų; traškinti pirštais. rankomis užsidengti veido; rankomis rodyti į publiką; slėpti rankas kelnių kišenėse. Nepamirškite, kad įtampa rankose rodo jaudulį ir vidinę įtampą. Spies S. (2006). Kūno kalba. Vilnius.

Bendraujant su auditorija reikėtų vengti:       pernelyg intensyviai vaikštinėti arba kaišioti rankas į kišenes;    atgręžti nugarą savo auditorijai;    atsišlieti į pakylą, jei tokia yra;    slėpti rankas po stalu;    dėti rankas ant galvos;    barbenti pirštais į stalą;    čiupinėti savo plaukus;    čiupinėti savo ausis ar auskarus.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 60 puslapių (2287 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 13268 KB
  • Neverbalinė komunikacija organizacijoje
    10 - 9 balsai (-ų)
Neverbalinė komunikacija organizacijoje. (2015 m. Lapkričio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/neverbaline-komunikacija-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:22