Neverbalinė komunikacija versle


Verslo referatas. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Komunikacija. Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso apibūdinimas. Neverbalinė komunikacija. Neverbalinės komunikacijos samprata. Neverbalinės komunikacijos rūšys. Neverbalinės komunikacijos funkcijos. Komunikacija su klientais. Klientų tipai. Bendravimas su klientu „akis į akį“. Komunikavimo stilių ir kitų kintamųjų santykis. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas. XXI a. laikomas informacijos amžiumi. Kiekvieną dieną, kiekviename žingsnyje mus supa didžiuliai informacijos srautai. Informacija pagrindinį vaidmenį atlieka komunikacijos procese.

Komunikuoti mums tenka su įvairiomis žmonių grupėmis: draugais, pažįstamais, kolegomis, verslo partneriais, klientais ir kt. Viena konkurencingiausių komunikacinių kovų šiandien vyksta verslo aplinkoje ir komunikuojant su klientais. Kiekviena organizacija nori pritraukti kuo daugiau klientų, o tai pirmiausia daro komunikuodama. Komunikavimas verslo aplinkoje su klientais ypač aktuali tema. Kaip tinkamai perteikti informaciją, kad ji būtų išgirsta ir įsiminta – štai klausimas aktualus šiandienos verslo gigantams. Vienas iš atsakymų galėtų buti - neverbalinė komunikacija (kūno kalba).

Kadangi neverbalinė komunikacija, kaip vienas iš komunikavimo su klientais gerinimo būdų, gan naujas ir netyrinėtas objektas, todėl puiki terpė informacijos kaupimui bei tyrimui. Tai pagrindinė priežastis, kodėl nusprendžiau atlikti teorinį bei praktinį tyrimą apie neverbalinės komunikacijos svarbą komunikuojant su klientais.

  • Verslas Referatai
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (4026 žodžiai)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 54 KB
  • Neverbalinė komunikacija versle
    9 - 3 balsai (-ų)
Neverbalinė komunikacija versle. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/neverbaline-komunikacija-versle.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:03