Nike, Adidas ir Puma strateginis žodynėlis


Verslo skaidrės.

Strateginis žodynėlis. Trumpas įvadas. „Teikti įkvėpimą ir inovacijas kiekvienam pasaulio atletui*. Misija. Tikslai. Gauti pelną akcininkams Apsaugoti ir gerinti savo poziciją. Vertybės. „Užtikrinti augimą teisingu keliu“ Lead Coach Manage Inspire. Strategija. Nenumaldomas susitelkimas būti geresniais. Konkurencinės stiprybės. Žmonės linkę labiau prisiminti brendus. Vizija. Pumavizija (angl. “Būti greičiausiam prekiniam ženklui pasaulyje. Dorumas Sąžiningumas Pozityvumas Kreatyvumas Saugumas Stabilumas Inovatyvumas. Puma rūpinasi aplinka. Puma stebi savo veiklos rezultatų rodiklius CO2 išsiskyrimas Vandens panaudojimas Popieriaus panaudojimas. Ekonominis tvarumas. Kuo efektyviau naudotis turimais resursais. Puma orientuojasi į ateitį.


Gauti pelną akcininkams; Apsaugoti ir gerinti savo poziciją; Sukurti stiprų pagreitį, auginantį sporto rinką; Produktai moterims; Ištirti produktų rinką; Nukreipti ir valdyti įmonės verslą;.

Žmonės linkę labiau prisiminti brendus, tuos, kuriuos vilki patys žaidėjai, o ne rėmėjus, kurie remia renginius. Galimybė turėti naujausių mados tendencijų. Produktų pripažinimas visame pasaulyje.

PUMAVizija (angl. – PUMAVision): puma.kreatyvi (angl. – puma.creative) puma.saugi (angl. – puma.safe) puma.taika (angl. – puma.peace).

Būti greičiausiam prekiniam ženklui pasaulyje; Pagerinti produktų gamybą; Optimizuoti distribuciją; Pagreitinti atliekamus procesus organizacijos viduje; Atnaujinti IT infrastruktūrą;.

  • Verslas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (244 žodžiai)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 3471 KB
  • Nike, Adidas ir Puma strateginis žodynėlis
    10 - 6 balsai (-ų)
Nike, Adidas ir Puma strateginis žodynėlis. (2016 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/nike-adidas-ir-puma-strateginis-zodynelis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:14