Nokia prekės ženklo marketingo problemos sprendimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Naujus telefonus pristačiusios „Nokia“ akcijos smuko. Straipsnio pasirinkimo argumentai. Straipsnio esmė. Problema. Palyginamoji rinkos tyrimo bendrovių analizė. Marketingo aplinkos analizė. Tikslinio segmento identifikavimas, būdingų vartotojo elgsenos bruožų aprašymas. Taikomosios pozicionavimo strategijos identifikavimas. Sprendimų marketingo komplekso elementų kontekste pagrįstumo analizė. Išvados.


Darbe yra nagrinėjami „Nokia“ prekės ženklo marketinginiai rodikliai, siekiant išanalizuoti šios įmonės marketinginius rodiklius, problemą bei padaryti išvadas.

Tyrimo tikslas: Atlikti įmonės „Nokia“ prekės ženklo marketingo problemos sprendimą.

Tyrimo uždaviniai:

1. Pasirinkti internetinį straipsnį, kuriame būtų įžvelgta įmonės „Nokia“ marketinginė problema.

2. Atlikti įmonei „Nokia“ tinkamų rinkos tyrimo bendrovių analizę. Pasirinkti tyrimui vieną iš jų ir argumentuoti pasirinkimą.

3. Išanalizuoti įmonės „Nokia“ marketingo aplinką.

4. Identifikuoti įmonės „Nokia“ tikslinį segmentą, aprašyti būdingus vartotojo elgsenos bruožus. Identifikuoti taikomą pozicionavimo strategiją.

5. Išanalizuoti įmonės „Nokia“ marketingo komplekso elementų kontekste pagrįstumą.

Tyrimo objektas: „Nokia“ prekės ženklo marketingo rodikliai.

Nokia prekės ženklo marketingo problemos sprendimas. (2013 m. Lapkričio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/nokia-prekes-zenklo-marketingo-problemos-sprendimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:32