Noreva pharma marketingo strategijos projektas


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Kosmetikos ir kūno priežiūros priemonių rinkos analizė. Prekinio ženklo „Noreva“ mikroaplinka. Prekės ženklo „Noreva“ makroaplinka. Prekės ženklo „Noreva“ žinomumo tyrimas. Metodologija. Atlikto tyrimo rezultatai. Esamų komunikacijos kanalų analizė. Marketingo komunikacijos ir rėmimo planas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Priedas. Anketa. Priedas. Prekės ženklo „Noreva“ ir konkurentų rinkos dalis, pagal prekių kategorijas, %. Priedas. Prekės ženklo „Noreva“ ir konkurentų vid. prekių kaina, eur.


Darbo objektas: Noreva Pharma kosmetikos, odos priežiūros prekės.

Darbo tikslas - parengti Noreva Pharma marketingo sprendimų strategiją, kuri būtų orientuotą į jauną žmogų.

Darbo uždaviniai:

Noreva Pharma įvaizdžio atributų aktualumo jaunimui (18-25 m.) įvertinimas ir rekomendacijos tolimesniam jų vystymui ar keitimui;

Esamų ir potencialių vartotojų Noreva Pharma pirkimo/nepirkimo motyvai ir Noreva Pharma, ar kitų kosmetologinių priemonių vartojimo įpročiai/situacijos;

Remiantis komunikaciniais kanalais, pateikti Noreva Pharma reklamos kūrybinę koncepciją, kuri būtų patraukli jaunimui (18-25 m.);

Remiantis jaunimo dermatologinės kosmetikos pirkimo ir vartojimo įpročiais pasiūlyti reklamos komunikacijos priemones/kanalus kūrybinės koncepcijos aktyvavimui.

UAB „Balticpharma“ – farmacinio marketingo kompanija, atstovaujanti prancūzų dermatologinės kosmetikos gamintoją noreva-LED visose trijose Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Lietuvos rinkoje įmonė veiklą vykdo nuo 2007, Latvijoje nuo 2009, o Estijoje planuojama pradėti veiklą nuo 2015 metų. Įmonė šiuo metu vykdo mažmeninę ir didmeninė prekybą prekės ženklo „Noreva“ prekėmis, kurios yra parduodamos keliais skirtingais pardavimo kanalais: didmeniniu, mažmeniniu arba tiesiogiai namų ūkiams. Įmonės atstovaujamą prekės ženklą vartotojai Lietuvoje gali įsigyti vienose iš didžiausių vaistinių tinklų Lietuvoje: Gintarinėje vaistinėje, Euro vaistinėje, Benu vaistinėje bei nepriklausomose vaistinėse ir SPA centruose. Šiuo metu prekės ženklo „Noreva“ prekes vartotojai gali įsigyti 69 prekybos vietose.

KOSMETIKOS IR KŪNO PRIEŽIŪROS PRIEMONIŲ RINKOS ANALIZĖ

Šiame skyriuje yra pateikiama prekės ženklo „Noreva“ mikro ir makro aplinkos analizė. Pateikiama prekės ženklo „Noreva“ ir konkurentų analizė, kurią sudaro rinkos dalies, asortimento, jo kainų lygio ir vartotojų įvertinimas.

Apibendrinant duomenis galima teigti, kad prekės ženklas „Noreva“ Lietuvos vaistinių tinkluose turi sąlyginai stiprias pozicijas, nes yra vienas pirmaujančių prekės ženklų pagal pardavimus. Taip pat šio prekės ženklo pardavimai yra linkę augti, kas gali sąlygoti rinkos dalies ir pardavimų augimą artimiausioje ateityje.

Remiantis Nielsen (2015) duomenimis, prekės ženklo „Noreva“ turimas asortimentas yra vienas didžiausių tarp konkurentų: Eucerin – 77, Bioderma ir Avene – 75, Noreva – 74 vnt. prekių. Tuo tarpu prekės ženklas „Noreva“, pagal prekių skaičių, turi didžiausią asortimentą veido kremų kategorijoje.

Todėl galima teigti, kad asortimento atžvilgiu, prekės ženklo „Noreva“ asortimentas yra gana gilus, nes visose prekių grupėse turi prekių, kurios vartotojams leidžia patenkinti jų poreikius.

Vartotojai. Prekės ženklo „Noreva“ kosmetikos prekes galima įsigyti išskirtinai tik Lietuvos vaistinėse: Eurovaistinė, Benu vaistinė, Gintarinė vaistinė ir kitos pavienės vaistinės. Todėl analizuojant ir vertinant šio prekės ženklo vartotojus būtina atsižvelgti ir į šių pagrindinių vaistinių tinklų vartotojus. Vertinant anksčiau paminėtus vaistinių tinklus prekės ženklo „Noreva“ tikslinį vartotoją galima apibūdinti kaip 15 ir vyresnio amžiaus vyrai ir moterys, kurie turi kūno ir veido odos problemų (pvz. akne), gaunantys aukštesnes nei vidutines pajamas, kuriems renkantis prekes yra itin svarbi prekių kokybė ir jų efektyvumas.

Ekonominė aplinka. Analizuojant ekonominę aplinką buvo analizuojami tik Lietuvos ekonominiai rodikliai ir prognozės. Nuo 2012 metų Lietuvos ekonomika pradėjo kilti iš ekonominio sąstingio, kuris buvo jaučiamas visame pasaulyje dėl finansų krizės. Tačiau pastaraisiais metais LR ekonominiai rodikliai stabiliai auga. Lietuvos banko duomenimis 2015 m. bendrasis vidaus produktas (BVP) augs 2,7 proc. Lietuvos bankas pažymi, kad eksporto apimtys palaipsniui mažėja todėl vidaus paklausa artimiausiu laiku taps svarbiu ekonomikos augimo veiksniu. Remiantis prognozėmis nedarbo lygis 2014 m. taip pat sumažės iki 10,6 proc. Didėjant BVP, mažėjant nedarbo lygiui galima tikėtis ir augančio darbo užmokesčio, kuris 2015 m. yra numatomas 4,9 proc. didesnis, ko pasekoje galima tikėtis ir didesnio vartojimo.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (4938 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1067 KB
  • Noreva pharma marketingo strategijos projektas
    10 - 5 balsai (-ų)
Noreva pharma marketingo strategijos projektas. (2016 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/noreva-pharma-marketingo-strategijos-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:36