Nugaros lavinimo pratimai


Kūno kultūros programa.

Gumos tempimas rankomis horizontaliai į priešingas puses. Pasilenkimai pirmyn su lazda ant pečių. Pradinė padėtis - atsistoti tiesiai su lazda ant pečių. Veiksmo atlikimas - lenkitės pirmyn ir spauskite šlaunis atgal, kai liemuo lenkiamas link horizontalios pozicijos.


Veiksmo atlikimas: įkvėpti ir kelti svarmenis aukštin palei kūną, kol pasieksite smakrą, alkūnes kelti kuo aukščiau. Letai nuleisti rankas, venkti staigių judėsių, iškvėpti.

Pradinė padėtis ta pati, pakelti rankas į viršų, leisti jas iki pečių linijos ir palaikyti pora sekundžių. Pakelti atgal į viršų.

Pradinė padėtis ta pati, ištiesti rankas priešais savę. Stumti rankas atgal, išlaikydami jas pečių linijoje. Grąžinti rankas atgal į pradinę padėtį. Pakartoti pratimus 3 setus po 10-15 kartų.

Pradinė padėtis – atsistoti šiek tiek praskėtus kojas. Stipriai suimti gumą abiem rankom ir nuleisti prie šlaunų. Nugara tiesi, pilvas įtrauktas.

Veiksmo atlikimas –traukti gumą horizontaliai į priešingas puses kiek įmanoma daugiau. Kvėpuoti tolygiai ir lėtai grįžti į pradinę padėtį. Tą patį padaryti po 3-4 kartus.

Nugaros lavinimo pratimai. (2016 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/nugaros-lavinimo-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:57