Nugaros raumenų tempimo ir stiprinimo pratimai


Stiprinti nugaros raumenis. Nugaros stiprinimo pratimai.

Medicinos konspektas. Nugaros raumenų tempimo ir stiprinimo pratimai. Atpalaiduojančios pozos. Atsigulus ant nugaros pakelti kojas ir sulenkti 90 laipsnių kampu. Atsigulus ant nugaros sulenkti kojas per kelius. Po pakinkliais pakišti kokį nors pakankamai minkštą daiktą, kuris galėtų išlaikyti kojų svorį. - 15 min kvėpuoti giliai ir ramiai, stengtis visiškai atpalaiduoti kūną. Atsigulus ant nugaros rankomis pritraukti dešinį kelią prie pilvo, po to kairįjį. Pritraukiant vieną koją, kita turi būti ištiesta.

  • Medicina Konspektai
  • 2014 m.
  • 2 puslapiai (245 žodžiai)
  • Medicinos konspektai
  • Microsoft Word 64 KB
  • Nugaros raumenų tempimo ir stiprinimo pratimai
    10 - 4 balsai (-ų)
Nugaros raumenų tempimo ir stiprinimo pratimai. (2014 m. Rugsėjo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/nugaros-raumenu-tempimo-ir-stiprinimo-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:15