Nugaros stiprinimo pratimai


Kūno kultūros referatas. Įvadas. Juosmens tiltelis. Šuo paukštis. Šoninė lenta. Įtupstas. Pratimas pakeliant galvą. Pratimas pritraukiant kelius. Pratimas pritraukiant kelius. Nugaros stiprinimo pratimai. Nugaros stiprinimo pratimai atsigulus ant šono. Išvados. Naudoti šaltiniai.


Žmogaus gyvenimo kokybei labai didelę reikšmę turi fizinis aktyvumas. Asmens fizinis aktyvumas lemia – sveikatą, nuotaiką, darbingumą, kūrybiškumą ir kita. Pagrindinis žmogaus gyvybės raumuo – Širdis. Ji stumdo kraują mūsų organizmuose. Kraujas išnešioja deguonį bei maistines medžiagas, ne tik raumenims , bet ir smegenims. Organizmui negaunant pakankamai šių medžiagų kenčia žmogaus pilnavertiškumas darbe bei asmeniniame gyvenime

Skirdami 10 – 15 minučių per dieną fiziniams pratimams Jūsų organizmas bus pripildytas deguonimi, kuris leis puikiai funkcionuoti ląstelių veiklai, visada būsite žvalus, darbštus bei nestokosite fantazijos. Fizinį darbą dirbantiems žmonėms dažniausiai būna problemų su nugara. Ją labai skauda. Taigi praleisdami minimalų laiką galima padaryti pratimų, kurie stiprina nugarą.

Nugaros stiprinimo pratimai. (2013 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/nugaros-stiprinimo-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:48