Nutukimas Lietuvoje


Projektas apie nutukima. Referatas nutukimas. Baigiamieji darbai apie nutukima. Nutukimas kursinis. Baigiamieji darbai apie vaiku nutukima. Nutukimas referatas. Rasto darbas nutukimas. Referatas apie nutukima. Nutukimas referatai. Nutukimas rasinys.

Biologijos rašinys. Akys nuklysta, kai vaikštinėdami miesto gatvėmis stebite praeivius – Lietuvoje tikrai nemažai storulių. Automobilių gausu, traškučių, saldžiųjų gėrimų ir šokoladukų, nejudrus gyvenimo būdas… Nutukimas – organizmo būsena, arba liga, kai žmogaus ar gyvūno kūne yra pernelyg didelis riebalinio audinio kiekis, imantis trukdyti normaliam organizmo funkcionavimui.
Nutukus gresia labai didelės sveikatos problemos kaip: tikimybę sirgti odos liga kaip aknė, diabetu, širdies, vėžinėmis ir kitomis ligomis. Japonijos mokslininkai nustatė, kad keliomis valandomis sutrumpėjus nakties miegui, vaiko rizika nutukti padidėja keletą kartų. Nutukimas gali sukelti fizines ir psichologines problemas. Nutukę žmonės labai nepasitiki savimi ir tampa nepastebimi žmonių bendravimo rate. Jie kenčia depresija, nugaros, kojų skausmus, juos vargina gausus prakaitavimas, sunkus kvėpavimas, vis sunkiau vaikščioti ir judėti. Nutukimas gali lemti padidėjusį cholesterolio kiekį kraujyje ir didesnį nei normalus kraujo spaudimą, susijusį su didesne infarktų bei insultų rizika. Nutukę žmonės serga lėtinėmis ligomis net 60% dažniau. Jiems vis sunkiau užsiimti fizine veikla ir dirbti, jų organizmas greičiau sensta.
Nutukti galima dažnai persivalgius, pavyzdžiui tokiu maistu kaip bulvių traškučiai, energetiniai gėrimai, spurgos, šokoladukai ir pan. nereguliarus maitinimasis ir nepakankamas fizinis aktyvumas. Arba tai galima paveldimumo liga.
Nutukimą gidyti galime šiais būdais: lengviausiu būdu sveikai, bei reguliariai maitintis palaikyti sveikos mitybos piramidę ir palaikyti aktyvią fizinę veiklą, bėgioti, daryti atsilenkimus.., rekomenduoja per 3 mėn. numesti ne daugiau nei 5-10 kg. Kitas būdas: dietologas gali jums sudaryti individualų maitinimosi planą ir taip padėti netekti svorio. Vadovaudamiesi maitinimosi planu jus suvartosite 1500-2000 kcal per dieną. Laikydamiesi mitybos plano ir sportuodami, sunaudosite daugiau kalorijų nei gaunate su maistu ir imsite naudoti sukauptus riebalus kaip energijos šaltinį kartu netekdami papildomų kilogramų.

  • Biologija Rašiniai
  • 2012 m.
  • 1 puslapis (500 žodžių)
  • Biologijos rašiniai
  • Microsoft Word 9 KB
  • Nutukimas Lietuvoje
    9 - 3 balsai (-ų)
Nutukimas Lietuvoje. (2012 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/nutukimas-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:16