Obuolių rinkos analizė


Marketingo referatas. Įvadas. Pasirinkta nagrinėti prekė ir gamintojas. Prekės įvardijimas. Prekės gamintojas (tiekėjas). Prekės pristatymas. Prekės tikslinė rinka. Skirtingų autorių sąvokų apibūdinimai. Prekių asortimentas. Prekių grupė (linija). Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekės gyvavimo ciklo stadijos. Kainų nustatymo sprendimus įtakojantys veiksniai. Parduotuvės skyriaus, kuriame prekiaujama nagrinėjama preke, pristatymas. Parduotuvės skyriaus, prekiaujančio preke, asortimentas. Asortimento prekių linijos. Pasirinktos prekės asortimento gylis. Potencialūs konkurentai nagrinėjamai prekei. Nagrinėjamos prekės kainų palyginimas su konkurentų kainomis. Išvados. Naudota literatūra.


Pasirinkome nagrinėti šią prekę, nes obuoliai yra labai reikalingi kiekvieno žmogaus organizmui, turi daug reikalingų vitaminų bei medžiagų. Obuolių yra kelių rūšių, todėl tai geras vitaminų šaltinis visais metų laikais. Pasirinkome nagrinėti žieminių obuolių rūšį, nes šaltuoju metų periodu vitaminai bei naudingos medžiagos yra ypač svarbios ir reikalingos žmogaus organizmui.

Darbo objektas: obuoliai „JONAGOLD“.

Darbo tikslas: obuolių rinkos analizė.

Darbo uždaviniai:

•Nustatyti pagrindines obuolių savybes;

•Išanalizuoti tiekėjų siūlomą prekių asortimentą;

•Nustatyti obuolių kainų pokyčius skirtinguose prekybos centruose.

Tyrimo metodai: mokslinės ir kitos literatūros analizė.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • 14 puslapių (2803 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 321 KB
  • Obuolių rinkos analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Obuolių rinkos analizė. (2015 m. Vasario 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/obuoliu-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:07