OHV dujų skirstymo mechanizmas


Ohv variklis. Duju skirstymo privalumai.

Mechanikos savarankiškas darbas. Įvadas, darbo tikslai. Dujų skirstymo mechanizmas. OHV dujų skirstymo mechanizmo dalys. Apie OHV variklių esmę ir panaudojimą. Išvados. Naudota literatūra.


Pirmasis OHV(overhead valve) variklis sukurtas 1902m, o užpatentuotas 1928m škotų amerikiečio David Dunbar Buick. 1949 m. „Oldsmobile“ pirmą kartą panaudojo šį OHV dijų skirstymo mechanizmą Rocket V8.

OHV variklis tai- dujų skirstymo velenas pačiame variklio bloke. Jis naudojamas dažniausiai didesnio tūrio varikliuose, lėtasūkiuose t.y. 2000-2800 sūkių per 1 min.

Darbo uždaviniai:

1.Kas yra DSM(dujų skirstymo mechanizmas)?

2.Kokios yra DSM dalys, jų paskirtis?

3.OHV variklių privalumai ir trūkumai?

Darbo tikslas- susipažinti su OHV tipo dujų skirstymo mechanimu, jo detalėmis, veikimu, privalumais ir trūkumais.

OHV dujų skirstymo mechanizmas. (2015 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/ohv-duju-skirstymo-mechanizmas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:23