OLEV autobusai


Transporto referatas. Įvadas. ITS architektūra užsienio šalyse. ITS architektūros svarba. Vartotojų poreikiai, funkciniai reikalavimai ir operacijų naudojimo koncepcija. ITS standartai. ITS įdiegimas. OLEV autobusai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šalies ar rajono architektūra yra formalus ITS nacionalinio ar regioninio požiūrio nusakymas ir pirmasis žingsnis kelyje į detalaus projekto kūrimą. Be to, ITS architektūros sukūrimas ir naudojimas prideda nemažą vertę visam ITS plėtros procesui visais būdais.

ITS architektūros plėtra paprastai prasideda nuo sutarimo proceso, apimančio daugelį sektoriaus ūkio subjektų. Taigi rezultatas – architektūra, demonstruojanti sutarimą tarp vartotojų, paslaugų, tiekėjų ir transporto įmonių, išreikštą bendrais terminais, apibrėžtimis, įsipareigojimais, prioritetais ir viltimis tų ūkio subjektų, kurie vėliau darys nepriklausomus, tačiau dabar – besiderinančius nuoseklius, pastovius ir abipusiai palaikančius nutarimus.

Komercinių privalumų suteikimas. Standartizuotų ITS posistemių ir komponentų projektavimas ir įgyvendinimas pagal ITS architektūrą skatins atvirą rinką, tiekiant aparatūrą ir programinę įrangą, bei skatins aukšto lygio ekonomiką, užtikrins duomenų ir informacijos logiškumą, suderinamumą, taip pat investicijas ir padės užtikrinti interoperabilumą.

Rizikos valdymas. ITS architektūros plėtra taip pat reikalauja, kad transporto politika ir prielaidos, kas priims kokį vaidmenį, būtų aiškiai išdėstytos. Tai leis suderintus priimti bendrus nutarimus tarp partnerių, sumažės rizika vienai organizacijai padaryti neteisingus spėjimus dėl kitų organizacijų numatytų veiksmų.

ITS prijungimas prie transporto planavimo procesų. ITS reikia integruoti į vietinį ar regioninį vežimo planą. ITS architektūra palaiko šią integraciją, priversdama visus dalyvaujančius nustatyti numatomus ryšius tarp ITS ir įprastinių transporto planų bei sprendimų. Ji taip pat gali sutvirtinti planus, susijusius su paslaugų teikimu ir prioritetais jiems įgyvendinti.

Pirmasis ITS architektūros nustatymo etapas – tai vartotojų paslaugų atranka ir prioritetizavimas. Visi pagrindiniai ūkio subjektai ir dalyviai turėtų būti įtraukti į šį procesą, padarant architektūros plėtrą galimybe konsensuso, kas yra labai svarbu sėkmingai ITS plėtrai ir eksploatavimui. Tada konsensuso požiūris gali atvesti prie funkcinių reikalavimų nustatymo ir eksploatavimo koncepcijos, kuri aprašo tai, kas teikia ir kas gauna tokias ITS paslaugas, kokius bendrus veiksmus turi atlikti tiekėjai, siekiantys palaikyti paslaugų tiekimą.

  • Transportas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1654 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 643 KB
  • OLEV autobusai
    10 - 7 balsai (-ų)
OLEV autobusai. (2015 m. Rugpjūčio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/olev-autobusai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:03