Oligopolijų susidarymo priežastys


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Oligopolinės rinkos sąvoka. Oligopolinės rinkos struktūra. Patekimo į oligopolinę rinką kliūtys. Oligopolinės kainos nustatymo būdai. Kartelio modelis. Kainų lyderio (vyraujančios firmos) modelis. Stabilios kainos modelis. Oligopolinės rinkos efektyvumas. Oligopolinė rinka telekomunikacijos srityje. Išvados. Naudota literatūra.


Darbo tikslas – aptarti oligopolinės rinkos struktūrą, jos susidarymo priežastis, taip pat oligopolinės įmonės elgseną bei jos modelius.

Darbo uždaviniai:

1.Apibūdinti oligopolinę rinką bei jos struktūrą.

2.Išanalizuoti kokiu tikslu sudaromos patekimo į oligopolinę rinką kliūtys

3.Išnagrinėti, kokie yra kainų nustatymo būdai bei pateikti jų modelius;

4.Išanalizuoti kodėl kyla kainų karai oligopolinėje rinkoje.

Šiame darbe naudoti metodai: aprašomasis, lyginamasis.

Oligopolijų susidarymo priežastys. (2013 m. Gruodžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/oligopoliju-susidarymo-priezastys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:44