Omnitel praktikos ataskaita


Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės tipas ir verslo aplinka. Organizacinė valdymo struktūra. Įmonės ūkinės – finansinės veiklos rodikliai ir jų dinamika. Įmonės valdymas. Vadybos funkcijos – planavimas ir kontrolė, jų vykdymas ir vertinimas. Darbuotojų pareigos (pagal funkcijas) vadovai, specialistai, darbininkai. Darbo apmokėjimo formos ir socialinės garantijos. Darbuotojų vertinimas, kvalifikacijos kėlimas. Įmonės SSGG analizė. Marketingas. Įmonės užimama vieta rinkoje. Rinkos pasirinkimo sprendimai. Prekės (paslaugos) charakteristika ir asortimento formavimas. Įmonės pardavimo apimčių dinamika. Įmonės vartotojų charakteristika. Konkurentai. Prekė (paslauga). Prekės (paslaugos) pardavimo kainos suformavimas. Prekės (paslaugos) pateikimas vartotojui. Prekės (paslaugos) reklama. Pardavimų organizavimas. Pardavimų padalinio ryšys su kitais padaliniais. Pardavimų programos rengimas. Prekybinio asortimento formavimas. Pardavimų vietos organizavimas. Atsiskaitymų už prekes formos. Prekių kokybės užtikrinimo sistema. Parduotuvių įrengimo tikslų sistema – ekonomiškumo, patrauklumo, apyvartos kompleksai. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedas.


Darbo objektas – mobiliojo ryšio operatorė UAB „Omnitel“.

Darbo tikslas – įvertinti mobiliojo ryšio operatorės UAB „Omnitel“ verslo aplinką, jos galimybes, silpnąsias, stipriąsias veiklos sritis, pateikti ir įvertinti organizacinę valdymo struktūrą, įmonės finansinius rodiklius, apibūdinti įmonės pardavimų organizavimą bei marketingo priemones.

Omnitel praktikos ataskaita. (2013 m. Spalio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/omnitel-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:41