Operatyvinis įmonės valdymas skaidrės


Vadybos skaidrės. Operatyvinis įmonės valdymas. Kas yra operatyvinis valdymas? Operatyvusis valdymas – tai gamybos ir paslaugų eigos reguliavimo sistema. Pažinti savo vartotojus ir konkurentus. Vartotojai išlaiko organizaciją ir sudaro sąlygas nuolat atnaujinti veiklą. Gamybos proceso padalijimas į operacijas ir jų sujungimas į srovines linijas. Gamyba turi būti. Atliekant kiekvieną užsakymą svarbu jį individualizuoti. Mažinti tiekėjų skaičių, turėti kelis patikimus tiekėjus. Mažinti produktui pagaminti reikalingų komponentų skaičių. Kai komponentų mažiau palengvėja tiekimas Greičiau ir paprasčiau pataisomas Mažesnės sąnaudos. Sukurti gamybines ląsteles ir svorines linijas. Kiekvienas organizacijos narys turi atlikti tam tikrą dalį darbo verčiant darbo objektą darbo produktu. Darbuotojų meistriškumas ir kvalifikacija. Klasifikacijos tobulinimas be didelių kaštų gali atnaujinti gamybą. Problemas turi spręsti patys vykdytojai. Vyktytojų sugebėjimas savarankiškai spręsti problemas rodo personalo profesionalumą. Įsigyti paprastus, pigius ir paslankius įrenginius. Įrengimai turi būti visapusiškai išnaudojami įsigydami (ne būtinai brangius. Patartina turėti keletą įrengimų. Vienu metu gali reikėti suteikti tokias pat paslaugas skirtingiems klientams. Išvados. Aukštesnio rango vadovai turi kasdien koordinuoti.


Konkurentai - organizacijos gaminančios tokią pat produkciją. Apie konkurentus reikėtų žinoti šiuos dalykus: prekybinioženklo buvimą; produkcijos/paslaugų asortimentą; pardavimų apimtis; kainas ir nuolaidas; pagrindinius klientus; reklaminę politiką; stimuliuojančias priemones ir kt. įmonės požiūriu svarbius faktus, įvykius. Informacija apie konkurentus reikalinga tam, kad nustatyti jų stipriąsias ir silpnąsias puses ir įmonės konkurencinius pranašumus.

Gamyba turi būti suderinta, jei norime, kad rezultatai būtų pasiekti laiku; . Pagrindinis šaltinis - panaudoti darbininkų žinias ir įgūdžius; Labai svarbus grupinio darbo panaudojimas.

Atliekant kiekvieną užsakymą svarbu jį individualizuoti; Pristatyti prekes laiku, kad kiekis būtų patogus vartotojui.

Išlaikyti ir tobulinti dabartinę įrangą bei personalą.

Daugelis organizacijų suprat, jog niekada negalima būti patenkintoms savo veiklos rezultatais, kad reikia nuolat tobulėti ir kelti naujus ir aukštesnius tikslus. Įmonės ar įstaigos pasirengimas, nusiteikimas nuolat tobulėti sudaro prielaidas niekad nesibaigiančiai pažangai. Anksčiau aprašyti keliolika principų padeda įgyvendinti, kad septylioliktas taptų realybe.    .

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (491 žodis)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 509 KB
  • Operatyvinis įmonės valdymas skaidrės
    10 - 5 balsai (-ų)
Operatyvinis įmonės valdymas skaidrės. (2015 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/operatyvinis-imones-valdymas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:16