Optikos marketingo vertinimas


Marketingo kompleksas ir jo tobulinimo gairės. Rinkodaros kursinis darbas. Marketingo kursinis darbas. Paslaugu marketingas kursinis. Įmonės marketingo vertinimas. Optikos salonu konkurencingumo tyrimas. Imones marketingo komplekso analize. Paslaugu tobulinimas marketingo priemonemis diplominis. Darbas vizija optika. Paslaugu teikimo marketingas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Optikos salono „vizija“ paslaugų statistinė analizė. Optikos „vizija“ paslaugų marketingo komplekso analizė. Optikos salono “vizija” paslaugų charakteristika. Optikos „vizija“ paslaugų pasiūlos modelis. Optikos salono „vizija“ paslaugų vartotojai ir teikėjai. Optikos salono ,,vizija“ paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai. Komunikacinės priemonės. Optikos salono „vizija“ paslaugų teikimo vieta. Paslaugų kainodara. Optikos „vizija“ paslaugų kokybės matavimo kriterijai. Optikos salono „vizija“ paslaugų komplekso tobulinimo gairės…. Išvados. Literatūra. Priedai.


Vienas svarbiausių instrumentų, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje, - veiksmingas marketingas. Pagrindinis marketingo tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Klientai – svarbiausia įmonės vertybė. Jų poreikių išaiškinimui, pritraukimui, skatinimui naudotis įmonės paslaugomis turi būti skirta pakankamai laiko, pastangų ir lėšų. Tuo turi būti rūpinamasi tiek kuriant naują įmonę, tiek jau veikiančioje įmonėje. Tam, kad patenkinti vartotojų poreikius įmonės administracija turi juos žinoti ir rasti būdus kaip tai padaryti. Geriausias būdas sužinoti ko reikia klientui, tai paklausti jo paties, padaryti apklausą. Tenkindama vartotojų poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su pačia paslauga, jos kaina, paslaugos pateikimu pirkėjui ir rėmimu.

Mes nuo 2003m. Dirbame optikos salone „vizija“, todėl pasirinkome nagrinėti optikoje teikiamų paslaugų kompleksą. Paslaugų įmonių veikla, pelningumas ir ypatumai priklauso nuo įmonėje naudojamo paslaugų marketingo komplekso.

Tyrimo objektas: optikos „vizija“ paslaugų marketingo kompleksas.

Darbo tikslas: įvertinti optikos salono „vizija" paslaugų marketingo kompleksą ir jį įtakojančius veiksnius.

Šiame amžiuje, kai žmogus daug laiko praleidžia uždaroje patalpoje prie kompiuterio, dokumentų šūsnies, knygų, o poilsio metu prie televizoriaus, atsiranda daug naujų anksčiau nežinotų sveikatos sutrikimų. Labiausiai dėl to kenčia akys. Daug žmonių kreipiasi į okulistą dėl pablogėjusio regėjimo. Daugumai iš jų yra rekomenduojami akiniai arba kontaktiniai lęšiai. Todėl kuriasi įmonės teikiančios akinių parinkimo, gamybos ir remonto paslaugas.

Optikos marketingo vertinimas. (2012 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/optikos-marketingo-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:51