Optikos salono tyrimo analizė


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Reklamos sampratos teoriniai aspektai. Reklamos efektyvumo tyrimo metodai. Reklamos priemonių efektyvumo optikos salonuose „Vizija“ analizė. Empirinio tyrimo metodika. Optikos „Vizija“ klientų apklausos analizė. Išvados.


Tyrimo problema. Besikeičiantys vartotojų poreikiai skatina įmones kurti patrauklias ir lengvai įsimenančias reklamas. Siekiant užtikrinti tinkamą naudojamų reklamos priemonių efektyvumą labai svarbu įvertinti vartotojų požiūrį bei jų lūkesčių tenkinimą. Todėl darbo tyrime nagrinėjama problema gali būti išreiškiama šiais probleminiais klausimais:

1. Ar optikos salonuose „Vizija“ naudojamos reklamos priemonės formuoja vartotojų požiūrį į įmonės pasirinkimą?

2. Kaip optikos salono „Vizija“ reklamos priemonių efektyvumą vertina šios įmonės klientai?

Tyrimo objektas. Optikos salonuose „Vizija“ naudojamos reklamos efektyvumas.

Tyrimo tikslas. Įvertinti optikos salono naudojamų reklamos priemonių efektyvumą vartotojų požiūriu. Ir įvertinti Optikos salono "Vizija" reklamos priemonių efektyvumą klientų požiūriu.

Tyrimo uždaviniai:

1.Apžvelgti reklamos sampratą, organizavimo procesą, reklamos priemonių planavimo ypatumus teoriniu aspektu.

2.Išskirti pagrindinius reklamos efektyvumo tyrimo metodus bei atskleisti reklaminės kampanijos efektyvumo vertinimo aspektus.

3. Ištirti optikos salonuose „Vizija“ naudojamų reklamos priemonių efektyvumą, atliekant klientų nuomonės analizę.

Optikos salono tyrimo analizė. (2015 m. Sausio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/optikos-salono-tyrimo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:58